رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس:

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به علاقه دو طرفه رهبری و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: این دوستی و علاقه، دشمنان را در اختلاف‌افکنی میان این دو بزرگوار و میان مردم ناکام گذاشت.

علاقه متقابل رهبری و مرحوم رفسنجانی دشمنان را در اختلاف‌افکنی ناکام گذاشت

به گزارش گلستان24، حجت‌الاسلام علی فتحی صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت و ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گنبدکاووس با عرض تسلیت به مناسبت رحلت این مجاهد و عالم ربانی به رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی، اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی سابقه روشن در 59 سال همراهی و همدلی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی عشق ویژه‌ای به رهبر معظم انقلاب داشت، افزود: این عشق و علاقه دو‌طرفه را در رفتار هر دوی این بزرگواران می‌توان دید و به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب نیز در پیام خود به مناسبت ارتحال ایشان، آقای هاشمی را شخصیتی کم‌نظیر برای خود معرفی می‌کنند که بدون تردید همین عشق و علاقه دو‌طرفه موجب ماندگاری و مانایی این دو عزیز شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) قبل از رحلت خود از دو خوف و ترس سخن گفته بودند، خاطرنشان کرد: خوف نخست ایشان این بود که منافقان و دشمنان آیت‌الله خامنه‌ای را به شهادت برسانند و خوف دوم امام راحل ایجاد شکاف و اختلاف میان آیت‌الله هاشمی و آیت‌الله العظمی خامنه‌ای بود که در اینجا رهبر معظم انقلاب که در آن زمان رئیس جمهور کشور بودند از طرف خود و آقای هاشمی قول می‌دهند هیچ‌گاه دشمنان نتوانند اختلافی میان آن‌ها بیاندازند و تا آخرین نفس در کنار هم خواهند ماند.

مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی در مساجد مختلف گنبدکاووس برگزار می‌شود

فتحی از برگزاری مراسمات ترحیم در مساجد مختلف شهرستان گنبدکاووس برای بزرگداشت آیت ‌هاشمی رفسنجانی خبر داد و گفت: امشب برنامه بزرگداشتی در مسجد امیرالمومنین (ع) شهرک بهارستان برگزار خواهد شد و مراسم ترحیمی نیز شب گذشته در برخی از مساجد گنبدکاووس برگزار شده است.

وی برنامه محوری ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را در گنبدکاووس فردا پنجشنبه و همراه با نماز مغرب و عشا دانست و اضافه کرد: از همه ادارات و نهادهای شهرستان گنبدکاووس که در فضاسازی مناسب و نصب بنرها و پارچه‌های تسلیت همکاری کرده‌اند تشکر می‌کنیم و امیدواریم مراسم فردا شب نیز باشکوه و با حضور چشم‌گیر اقشار مختلف مردم برگزار شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به لزوم برگزاری مراسم ویژه توسط بازاریان و سیاه‌پوش شدن بازار در این ایام، ادامه داد: از شهرداری که همواره در برنامه‌های ارزشی و فرهنگی یاور ما بوده است نیز می‌خواهیم در اطلاع‌رسانی و تبلیغات مراسم محوری شهرستان در بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به ما کمک ویژه‌ای کند.

اهالی رسانه در انعکاس مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی حضور جدی داشته باشند

فتحی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس خواست تا با تکثیر پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی، آن را در مراسم فردا شب میان مردم توزیع کند، تصریح کرد: حضور اهالی رسانه و مطبوعات نیز در این مراسم بسیار مهم و ارزشمند است و امیدواریم این عزیزان نیز با همت والا در این مراسم شرکت کرده و نسبت به انعکاس حضور مردم اقدام کنند.

خبرگزاری فارس: علاقه متقابل رهبری و مرحوم رفسنجانی دشمنان را در اختلاف‌افکنی ناکام گذاشت

وی با اشاره به حضور میلیونی و باشکوه مردم ایران اسلامی در مراسم تشییع و تدفین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در تهران و حرم امام خمینی (ره)، افزود: مردم عزیز ایران روز گذشته به تاسی از فرهنگ ناب انقلابی و اسلامی برای تقدیر از مجاهدت‌های آقای هاشمی رفسنجانی بدون توجه به توطئه‌ها و اختلاف افکنی‌های دشمن با حضور میلیونی خود همه دشمنی‌ها را خنثی کرده و آنان را در اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وحدت‌بخش میان همه نیروهای انقلاب است، گفت: از همه مردم و مسؤولان و به‌ویژه علمای شیعه و سنی شهرستان گنبدکاووس می‌خواهیم در این مراسم معنوی و باشکوه شرکت کنند.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار