آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بندرگز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

پورقاز رئیس جدید اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بندرگز شد

به گزارش گلستان24، آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بندرگزبا حضور مازندرانی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان و فرماندار بندرگز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

سعید مازندرانی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در این مراسم اظهار کرد: باید از پتانسیل تعاونیها در برگزاری بازارچه های گردشگری فصلی یا دائم استفاده شود.

 

وی افزود: همچنین برنامه ای تدوین شده تا در شهرستانهایی که در مسیر جاده ترانزیتی ساری به مشهد قراردارند نمایشگاههای دائمی برای فروش صنایع دستی و تولیدی فعالان و کارآفرینان هرمنطقه راه اندازی گردد تا به اشتغال جوانان این شهرستانها کمک شود.

 

علی اصغر میرزایی فرماندار بندرگز نیز در این رماسم گفت : در این شهرستان 470 تعاونی ثبت شده وجود دارد که از این تعداد 154 تعاونی فعال می باشند و انتظار ما فعالتر شدن بخش تعاونی که به عنوان یکی از اهرمهای ایجاد اشتغال در شهرستان می تواند باشد.

 

در این مراسم از زحمات سید عباس موسوی تقدیر و صفرمحمد پورقاز به عنوان رئیس جدید اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در شهرستان بندرگز معرفی شد.

 

صفرمحمد پورقاز اهل روستای قره قاشلی شهرستان بندرگز و سابقه 6 سال مدیریت اداره تعاون کار ورفاع اجتماعی شهرستان شبستر و 17 سال کارشناس در شهرهای تبریز ، علی آباد ، آق قلا ، گرگان ، بندرترکمن ، بندرگز را در کارنامه خود دارد.

منبع:کناره

ارسال نظر

آخرین اخبار