با همکاری پلیس‌راه گلستان صورت گرفت : توزیع رایگان 500 کلاه‌ایمنی به موتورسیکلت‌سواران

​ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از برگزاری مراسم ارتقای ایمنی موتورسیکلت‌سواران در 6 شهرستان‌ گلستان خبر داد.

برگزاری مراسم ارتقای ایمنی موتورسیکلت‌سواران در گلستان
به گزارش گلستان24،عادل مصدقی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: امروز مراسم ارتقای ایمنی موتورسیکلت‌سواران در 6 شهرستان‌ گلستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مراسم ارتقای ایمنی موتورسواران که همراه با آموزش خواهد بود در شهرستان‌های کردکوی، رامیان، آزادشهر، مینودشت، آق‌قلا و علی‌آبادکتول برگزار می‌شود.

* اهدای رایگان 500 کلاه‌ایمنی به موتورسیکلت سواران گلستانی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه هفتم اردیبهشت‌ماه روز ملی ایمنی حمل و نقل نامگذاری شده است، ابراز کرد: یکی از مهمترین عوامل تلفات انسانی در کشور ایران تصادفات رانندگی است که در این زمینه نیاز به تدابیر ویژه‌ای است.

مصدقی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم ارتقای ایمنی موتورسیکلت‌سواران همراه با آموزش با محوریت فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و رفتارهای اجتماعی و همچنین ارتقای ایمنی جاده‌ای استان گلستان اجرایی خواهد شد.

وی از اهدای رایگان 500 کلاه‌ایمنی به موتورسیکلت‌سواران خبر داد و گفت: امروز حدود 500 کلاه ایمنی پس از آموزش موتورسیکلت‌سواران به صورت رایگان توزیع خواهد شد.

 

* بازدید از مراکز معاینه فنی در شهرستان‌های علی‌آباد‌کتول و گرگان انجام می‌شود

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: امروز بازدید از مراکز معاینه فنی در شهرستان‌های علی‌آباد‌کتول و گرگان انجام می‌شود و به صورت تصادفی از چند وسیله نقلیه از جمله مینی‌بوس و اتوبوس بازدید و بازرسی خواهد شد و از لوازم و ضروریات ایمنی که باید همراه خودروها باشد کنترل و بازرسی بعمل می‌آید.

مصدقی یادآور شد: به صورت نمادین تعدادی بروشور و فیلم‌های آموزشی و بسته‌های دارای فرم بازتاب رنگ بین کاربران جاده‌ای و عابرین پیاده پخش خواهد شد.

وی از ارسال پیامک‌های آموزشی برای شهروندان گلستانی خبر داد و ابراز کرد: استان گلستان جزو استان‌هایی است که آمار تصادفات موتورسیکلت‌سوار و عابرین پیاده بالا است و برای کسب مهارت‌های لازم اطلاع‌رسانی گسترده‌ای صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار