جانشین فرمانده سپاه کردکوی در اختتامیه اردوهای جهادی: رسیدگی به محرومان از دغدغه‎های رهبری است

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی گفت: بسیج سازندگی ادامه دهنده راه شهدا و اجرا کننده منویات امام راحل و مقام معظم رهبری است.

بسیج سازندگی ادامه راه شهداست
به گزارش گلستان 24، به‎مناسبت هفته بسیج سازندگی مراسم افتتاحیه طرح عمرانی محرومیت‎زدایی گروه جهادی شهید سیدحسین غلامی و اختتامیه گروه جهادی فرهنگی شهید محمد سالیکندی در روستای سالیکنده شهرستان کردکوی برگزار شد.

به‎گفته مسؤول بسیج سازندگی کردکوی این طرح عمرانی که در قالب ساخت مسکن محروم بوده است که عملیات عمرانی آن از اواخر اسفندماه سال گذشته به همت جهادگران بسیجی آغاز شده بود که امروز با حضور جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه کردکوی، مسؤول بسیج سازندگی، کارکنان سپاه و جمعی از بسیجیان و مردم روستا در روستای سالیکنده کردکوی افتتاح شد که با پایان ساخت عملیات عمرانی این عرصه محرومیت‎زدایی، اختتامیه گروه جهادی فرهنگی شهید محمد سالیکندی نیز برگزار شد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس بسیج سازندگی، اظهار کرد: بسیج سازندگی ادامه دهند راه شهدا و اجرا کننده منویات امام راحل و مقام معظم رهبری است.

 

یونس دماوندی با بیان اینکه رسیدگی به محرومان از دغدغه‎های مقام معظم رهبری است، گفت: اگر اقداماتی اعم از اردوهای جهادی و ... که توسط بسیج سازندگی انجام می‎شود در دستور کار مسؤولان قرار بگیرد بیکاری و مشکلات از این دست ریشه‎کن می‎شود.

وی با بیان اینکه برخی هنگام صدور فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج معتقد بودند که با اتمام جنگ تحمیلی تأسیس بسیج ضرورت ندارد، اذعان کرد: اما امام راحل در پاسخ به اظهارات این افراد فرمودند انقلاب اسلامی ایران به بسیج نیاز دارد که امروز با اقدامات بسیج سازندگی در سطح کشور این سخن امام راحل به اثبات رسیده است.

*جهادگران بسیجی توسط خداوند برای فعالیت جهادی انتخاب می‎شوند

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی با تأکید بر اینکه کسانی که در حوزه بسیج سازندگی فعالیت دارند علاوه‎بر اجر دنیوی اجر اخروی خواهند داشت، بیان کرد: به نظر بنده کسانی که در حوزه بسیج سازندگی و محرومیت‎زدایی گام می‎بردارند توسط خداوند گزینش و انتخاب می‎شوند، در واقع خداوند می‎خواهد با هدایت این افراد به سوی اقدامات جهادی و محرومیت‎زدایی این افراد را به سوی بهشت بفرستد.

دماوندی در بخش دیگر از سخنانش با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم، به شایعه‎پراکنی‎ها و اظهارات برخی افراد در خصوص شهدای مدافع حرم اشاره و بیان کرد:  دختر 10 ساله شهید مدافع حرم می‎گوید « دوست دارم پدرم بازگردد تا تنها یک بار دیگر بتوانم او را بیبنم» و یا فرزند شهید مدافع حرم دیگری می‎گوید:«دوست دارم بابا فردا صبح زود بیاید؛ بدون او نمی‎توانم شب‎ها بخوابم»؛ این سخنان فرزندان شهدای مدافع حرم است که پدران آنها با وجود علاقه و ارادتی فراوانی که به آنها داشتند برای حفظ امنیت و دفاع از حریم ولایت به آن سوی مرزها رفتند و جان شیرین خود را فدا کردند.

گفتنی است؛ بسیج سازندگی شهرستان کردکوی به‎مناسبت هفته بسیج سازندگی افتتاح سه طرح محرومیت‎زدایی و اقتصادی مقاومتی را در دستور کار خود قرار داد که در این مراسم یک طرح محرومیت‎زدایی که توسط بسیج سازندگی و با همت جهادگران بسیجی بازسازی شده بود افتتاح و  به بهره‎برداری رسید.

قابل ذکر است؛ در پایان امراسم اختتامیه گروه جهادی  از جمعی از جهادگران بسیجی و بسیجیان فعالی که در این اقدام جهادی مشارکت داشتند تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار