مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان:

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از تعدد جلسات و کارگروه‌های استانی انتقاد کرد و گفت: این وضعیت سبب شده تا مدیران فرصت فکر کردن نداشته باشند.

مدیران گلستان فرصت فکر کردن ندارند
به گزارش گلستان 24،حسینقلی قوانلو پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان گلستان اظهار کرد: باید برای تعدد کارگروه‌های استانی و جلسات فکری اندیشیده شود به طور متوسط مدیران روزی یک جلسه دارند.
وی بر لزوم ادغام برخی کارگروه های استانی که شرح وظایف یکسان دارند تاکید و تصریح کرد: این وضعیت سبب شده تا وقت مدیران در جلسات گرفته شود.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان با اشاره به اینکه کمیته‌ای برای بررسی تعدد جلسات در استان باید شکل بگیرد، افزود: حدود 240 جلسه در استان برای مدیران گذاشته می‌شود که مدیران باید هر روز در جلسات حاضر شوند.
قوانلو همچنین بر لزوم پیگیری شعار سال در راستای اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال تاکید کرد.

در این جلسه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان نیز از سند آمایش به عنوان برنامه ای برای رسیدن به توسعه پایدار یاد کرد و گفت: مبنای تمام برنامه ریزی در استان باید سند آمایش باشد و این مهم به یک فرهنگ تبدیل شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان نیز با اشاره به اینکه ساختمان های مستقر در سایت اداری موقوفه هستند، گفت: تاکنون حتی یک ریال از حق موقوفات پرداخت نشده است این موضوع سبب شده تا اداره کل اوقاف و امور خیریه استان 200 میلیون تومان بدهی داشته باشد.

در این جلسه بر این موضوع نیز تاکید شد که پروژه ها و اقداماتی که بر خلاف سند آمایش باشد منتفی شده و برنامه ها بر اساس سند آمایش که نوعی نقشه راه محسوب می شود پیگیری تا استان بتواند به خروجی مناسبی دست یابد.

انتها پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار