درخت برجام میوه داد؛

با وجود پایبندی ایران به برجام بازهم کشور آمریکا در یک اقدام خصمانه از ورود یک دانشمند ایرانی به خاک کشورش جلوگیری کرد.

آمریکا عهد شکنی کرد/بازداشت واخراج دانشمند گنبدی از خاک آمریکا

به گزارش گلستان24؛دولت فعل 4سال از عمر مردم و کشور را صرف مذاکره با کسانی کرد که حال اجازه ورود یک ایرانی را هم به خاکشان نمی دهد،این همه باج دادیم ولی چه گرفتیم؟راکتور هسته ای اراک را بتن ریختیم ولی دستمان به جایی نرسید.

قرار شد که تمامی تحریم های هسته ای  واقتصادی بدون هیچ ملاحضه ای برداشته شود ولی اینگونه نشد،چندین تحریم دیگر علیه کشور وضع شد،که این مسئله شکست و پایان برجام را نشان میدهد.

محسن دهنوی دانشمند گنبدی که در خصوص بیماری های کودکان و همچنین سرطان تحقیق می کرد برای ادامه تحقیقات خود وهمکاری با محققان دانشگاه هاروارد آمریکا طی اخذ ویزای معتبر از این دانشگاه راهی آمریکا شده بود.

وی به همراه خانواده خود حدود30 ساعت در  فرودگاه بوستون شهر آمریکا در بازداشت بوده است،که گفته می شد علت این بازداشتی حضور این دانشمند گلستانی در فعالیت های بسیج دانشگاه شریف بوده است.

در قبل از صورت گرفتن برجام وضعیت پاسپورت ایرانی و عزت ایرانی خیلی بهتر از زمان حال بود و مردم کشور به صورت آزادانه و بدون هیچ نگرانی به تمامی کشور های جهان سفر می کردند.

حال مردم انتظار دارند که بعد از این همه خساراتی که برجام به کشور زد لااقل با مردم کشور در سطح بین الملل به اینگونه رفتار نشود،مگر آقای روحانی قول نداده بود که عزت را به پاسپورت ایرانی بیاورد؟ 

دیگر، سیاست های ترامپ را اکثر مردم جهان شناخته اند و این که دولت با وجود شناخت این سیاست های خصمانه آمریکا هنوز به برجام پایبند است جای تعجب دارد!چرا که خود دولتی ها بارها ازعان کرده بودند که برجام نقص شده است.

مسئولین بارها از تریبون رسانه ی ملی گفته بودند که برنامه های خوبی برای پاسخ به نقص برجام داریم ولی هیچگاه این برنامه ها اجرا نشد،مسئولین ودولت در برابر زیاده خواهی های آمریکا عقب نشینی کرده اند.

این عقب نشینی ها نتیجه ای جز تحریم های بیشتر و گستاخی برخی از کشور های کوچک برای کشور نفع دیگری نداشت،حال مسئولین دولت باید به خود بیایند واز قابلیت های داخلی بخوبی استفاده کنند،تا کشور بازیچه ی یک عده مستکبر و جنگ ستیز نشود.

 

 انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار