یادداشت//

بدعهدی چند عضو شورای شهر گرگان در انتخاب شهردار موجب شده تا شهروندان به این موضوع حساس شوند و اعتراض گسترده خود را نسبت به این مسئله اعلام کنند.

بد عهدی چند عضو شورای شهر به پیمان خود با مردم/اعتراض شدید شهروندان گرگانی به شورای شهر جدید

به گزارش گلستان۲۴؛انتخابات شورای شهر گرگان فارغ از جدل های سیاسی و انتخابات ریاست جمهوری دارای شور خاص خودش بود چرا که شهردار گرگان با همه ی بدی ها و خوبی های خود محبوب دل شهروندان شده بود و این خود قسمتی از ماجرای اتفاقات پیش آمده در این روز ها است.

آقای صادقلو با محبوبیتی که به واسطه ی کارهای عمرانی خود در سطح شهرستان به دست آورده بود توانست تمامی عضای شورا را که در لیست حامیان وی برای رای گیری  در انتخابات بوده اند را پیروز کند و تمام رقبای سیاسی نظیر لیست امید اصلاح طلبان و دیگر احزاب سیاسی را با اقتدار شکست دهد. 

تمامی اعضای شورای شهر فعلی به علت این که در لیست حامیان شهردار صادقلو قرار داشتند توانستند به پیروزی برسند و با درصد بالای آرای مردم انتخاب شوند از این رو تمامی اعضای شورا جایگاه فعلی خود را مدیون صادقلو هستند.

البته درست است که شورای شهر وظیفه ی نظارت بر شهرداری را دارد و عزل و نصب شهردار طبق قانون در دست آنها است ولی اگر آقای صادقلو گزینه مناسبی برای شهرداری گرگان نبوده پس چرا در زمان انتخابات مدام با او عکس می گرفتید و در شبکه های اجتماعی انتخاب مجدد وی را از ملزومات  اداره شهر می دانستید.

در این بین فقط چهار نفر بر عهد خود به مردم پایبند بودند و به شهردار صادقلو رای دادند و دیگران که با نام صادقلو پیروز انتخابات شده بودند به عهد خود با مردم وفا نکردند و در حال حاضر مورد خشم شهروندان گرگانی قرار گرفته اند.

دروغ به مردم آن هم در این سطح گسترده آدم را یاد آن ضرب المثل می اندازد وقتی که خرشان از پل رد شد بر می گردند و به ریش ما می خندند.

این چند نفر که به عهد خود با مردم پایبند نبوده اند باید هرچه سریعا شفاف سازی کنند و به مردم در خصوص این تغیر رفتار پاسخ دهند.

یاداداشت //محمد امین پیکرستان

ارسال نظر

آخرین اخبار