با توجه به آلوده بودن آب شرب روستای مامایی بهداشت آن روستا اعلام کرده است که این آب از نظر بهداشتی هیچ مشکلی ندارد.

مردم روستای مامایی گرگان به جای  آب، گل می خورند!

به گزارش گلستان24؛در حال حاضر وضعیت آب در استان گلستان و شهر های آن نامطلوب می باشد و در بعضی از مناطق مردم از آب شرب لوله کشی شده محروم هستند و از آب چاه برای مصارف روزانه خود استفاده می کنند.

مردم روستای مامایی که در 5کیلومتری شهر گرگان قرار دارد با سختی زیادی زندگی خود را سپری می کنند زیرا که نبود آب شرب مناسب باعث ایجاد برخی از بیماری های میکروبی در بین کودکان شده است.

طبق اظهارات یکی از اعضای شورای روستا مدت ها قبل مردم روستا از آب چاه برای مصارف آشامیدنی استفاده می کردند که شرکت آب و فاضلاب با لوله کشی آب شرب از روستای بالادستی یعنی کریم آباد سعی بر این داشتند تا مشکل آب روستا را حل کنند.

البته لازم به ذکر است که روابط عمومی شکرت آب و فاضلاب روستایی پیش تر خبر حل مشکل آب روستای مامایی را در سایت خود انتشار داده است.

6a2251e7-75d4-48c0-972d-a8fca044942e

بالوله کشی روستای مامایی به آب شرب روستای کریم آباد، به علت کم فشار بودن لوله ها آب روستا بطور کل قطع می شود و مسئولین به جای چاره اندیشی دوباره آب چاه را که پر از خاک و گل می باشد  را به لوله ها فرستاده اند.

گفتنی است که بهداشت روستا آب شرب این روستا را از نظر بهداشتی بلا مانع اعلام کرده است در حالی که به گفته ی یکی از اعضای شورای روستا خود کارکنان بهداشت روستا آب آشامیدنی خود را از شهر تهیه می کنند.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار