فوتبالیست گلستانی تیم خونه به خونه بابل:

فوتبالیست گلستانی تیم خونه به خونه بابل هدف این تیم لیگ یکی را صعود به لیگ برتر عنوان کرد و گفت: می خواهم در پایان فصل به یکی از تیم های لیگ برتری یا خارج از کشور بپیوندم.

هدف خونه به خونه بابل صعود به لیگ برتر است/ می خواهم لژیونر شوم

به گزارش گلستان 24 ، وفا هخامنشی درباره حضور در تیم خونه به خونه بابل در لیگ دسته اول فوتبال، اظهار کرد: سال گذشته در تیم فجر سپاسی حضور داشتم که پس از اتمام سربازی با تیم خونه به خونه قراردادی دوساله امضا کردم.

هخامنشی افزود: پس از پایان فصل قبل، پیشنهاداتی از تیم های لیگ برتری و لیگ یکی داشتم اما باتوجه به اینکه مالک تیم از عملکردم راضی بود، مرا برای باقی ماندن متقاعد کرد.

وی ادامه داد: از حضور در تیم خونه به خونه ناراضی نیستم اما تلاش می کنم با ارائه عملکردی بهتر از سال قبل در پایان فصل بتوانم به یکی از تیم های لیگ برتری یا خارج از کشور بپیوندم.

وی به عملکرد تیم خونه به خونه در این فصل اشاره کرد و گفت: نتایجی که تاکنون کسب کردیم ما را راضی نمی کند اما از نظر فوتبالی تیم روز به روز در حال پیشرفت است و در آینده عملکرد بهتری خواهیم داشت.

این فوتبالیست گلستانی به شکست خانگی در بازی اخیر مقابل فجر سپاسی اشاره و بیان کرد: فجر تیم ریشه داری است که چندین سال در لیگ برتر حضور داشته و ما می دانستیم که بازی سختی مقابل این تیم داریم. در این بازی بی دقتی در ضربات آخر و تمرکز پائین در لحظات پایانی، موجب شد بازی برده را ببازیم.

وفا هخامنشی خونه به خونه بابل

هخامنشی خاطرنشان کرد: برد و باخت همیشه در فوتبال بوده و هست اما مهم این است که از شکست درس بگیریم و شرایط تیم را تغییر دهیم.

وی درباره کار کردن زیرنظر جواد نکونام گفت: آقا جواد در بالاترین سطح فوتبال بازی کرده و تجربیات خود را به ما منتقل می کند. او کاملاً شرایط بازیکن را درک می کند و بسیار خوشحالم که زیرنظر این مربی و همکارانش کار می کنیم.

وی به بازی روز شنبه تیمش در مقابل تیم صدرنشین لیگ گفت: بازی کردن در مسجد سلیمان برای هر تیمی دشوار است زیرا تیم نفت امسال بسیارخوب نتیجه گرفته و هواداران متعصبی دارد اما ما با آمادگی کامل و برای کسب پیروزی به مسجد سلیمان می رویم زیرا به این سه امتیاز نیاز داریم.

این فوتبالیست گلستانی درباره جایگاه نهایی تیم خونه به خونه اظهار کرد: فعلا خیلی زود است که بگویم در پایان فصل چه جایگاهی کسب می کنیم اما هدف تیم ما قهرمانی و صعود به لیگ برتر است و جز این چیزی ما را راضی نمی کند.

وفا هخامنشی متولد سال ۱۳۷۰ شهرستان بندرترکمن فوتبالش را در آکادمی سپاهان اصفهان آغاز کرد و سابقه بازی در تیم های سپاهان نوین، نفت تهران و فولاد خوزستان (لیگ برتر) و فجر سپاسی را در کارنامه دارد. او به همراه تیم فولاد در سال ۹۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کرد. وی همچنین سابقه عضویت در تیم های ملی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید را دارد.

تیم خونه به خونه بابل از پنج بازی فصل جدید تنها پنج امتیاز کسب کرده و در مکان دوازدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته اول قرار دارد. این تیم عصر شنبه در مسجدسلیمان به میهمانی تیم صدرنشین نفت خواهد رفت.


منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار