با ورود سامانه سرد پاییزی

نخستین بارش برف پاییزی از ساعاتی پیش در ارتفاعات استان گلستان آغاز شده و آن مناطق را سفیدپوش کرده است.

فیلمی از بارش برف پاییزی بامداد امروز
به گزارش گلستان 24 ؛ از ساعاتی پیش بارش نخستین برف پاییزی در ارتفاعات درازنو شهرستان کردکوی، توسکستان شهرستان گرگان و دیگر ارتفاعات کوهستانی استان گلستان آغاز شده است.

نخستین تصاویر دریافتی از محور توسکستان گرگان که محور مواصلاتی بین استان گلستان و استان سمنان است نشان می‌دهد بارش برف در این محور نسبتا سنگین است.

توصیه می‌شود در این شرایط آب و هوایی شهروندان از مسافرت‌های غیرضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت در انجام سفر حتما زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

دانلود

فیلم بارش برف پاییزی درگلستان

اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه قبل از آغاز سفر، پر بودن باک سوخت خودرو، سالم بودن سیستم گرمایشی، همراه داشتن غذاهای کم حجم و پرکالری از جمله نکات قابل توجه برای انجام سفر در فصول سرد سال است.

بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان گلستان این بارش‌ها تا پایان روز پنجشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

همچنین در حال حاضر شاهد بارش باران در نقاط مختلف استان گلستان هستیم که در برخی از شهرستان‌ها این بارش‌ها باعث آبگرفتگی برخی معابر شده است.

بیشترین مقدار بارندگی از بندرگز به میزان 21 میلی‌متر گزارش شده و در هاشم‌آباد گرگان 19 میلی‌متر و در فرودگاه گرگان 18 میلی‌متر بارش گزارش شده است.

بر اساس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان گلستان این بارش‌ها از بعد از ظهر روز پنجشنبه به صورت پراکنده خواهد بود و این سامانه سرد پاییزی از بامداد جمعه از استان گلستان خارج خواهد شد.

 

 
 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار