مسئول طرح جهادی جای پای یار گلستان خبر داد:

سیدین گفت:شهروندان گلستانی تحت عنوان کاروان جای پای یار به اردوی جهادی نظافت مسیر پیاده روی کربلا می روند.

زائرین گلستانی به نظافت مسیر پیاده روی کربلا می روند

به گزارش گلستان24؛سید حسین سیدین مسئول گروه جهادی جای پای یار در گلستان در گفت و گویی با خبرنگار ما اظهار کرد:طرح مردمی جای پای یار برای چهارمین بار در حال برگزاری است که استان گلستان برای بار سوم است که در این طرح جهادی شرکت می کند.

اوادامه داد:از کل مناطق کشور در این طرح شرکت می کنند، که شهروندان گلستانی هم جزو آنها هستند

وی اظهار کرد:این طرح برای نظافت بین ستون های مسیر پیاده روی اربعین می باشد که با توجه به کثرت جمعیت عزادارن و زائران امام حسین (ع) خروجی این طرح بسیار ارزشمند و قابل قبول است. 

مسئول طرح جهادی جای پای یار گلستان، خاطر نشان کرد:برخی از مسئولین نیز از این طرح حمایت کرده اند که در حال حاضر حمایت های آنها چشم گیر نیست و نمی تواند گره گشای کار ما باشد،و اگر شهرداری ها و سازمان عتبات در این کار جهادی به ما کمک کنند خیلی از مشکلات ما حل خواهد شد.

سیدین اضافه کرد:این طرح جهادی ما به نیابت از چهار هزار شهید استان گلستان نیز می باشد واگر کسانی که توان رفتن به این اردوی جهادی را ندارند می توانند با کمک های مالی خود به این گروه دِین خود را ادا کنند و کسانی را به نیابت از خود بفرستند.

وی در پایان اظهار داشت:حدود160 نفر در این طرح جهادی نام نویسی کرده اند که به علت مشکلات مالی به طور حتم ریزشی پنجاه درصدی خواهیم داشت.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار