جانشین فرمانده سپاه گرگان:

جانشین فرمانده سپاه گرگان گفت: پایان داعش به معنای پایان دشمنی با اسلام نیست بلکه دشمنی‎ها با اسلام وجود دارد.

پایان داعش، به معنای پایان دشمنی با اسلام نیست

به گزارش گلستان24؛فرامرز دیلم‌کتولی ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: بعد از جنگ خلیج فارس آمریکایی‎ها سرکرده گروه داعش ابوبکر البغدادی را دستگیر می‎کنند در این دستگیری ابوبکر البغدادی توجیه و تحت آموزش‎های لازم برای مبارزه با محور مقاومت در خاورمیانه قرار می‎گیرد.

وی تصریح کرد: از 6 سال قبل داعش با سرمایه‎های نفتی کشورهای عربی به خصوص عربستان حمایت، تحت آموزش‎های نظامی قرار گرفتند و با یک حرکت سازمان یافته بخشی از عراق و سوریه را اشغال کردند.

جانشین فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه پایان داعش به معنای پایان دشمنی با اسلام نیست افزود: اگرچهداعش ریشه‎کن شد اما دشمنی‎ها با اسلام وجود دارد در واقع تشکیلاتی تحت داعش دیگر سازمان رسمی ندارد اما باقی‎مانده‎ها این گروهک تکفیری ممکن است از طریق استکبار سازمان‎دهی شوند بنابراین نیاز است هوشیار بوده و همواره آمادگی برای مقابله با دفاع را داشته باشیم.

دیلم‌کتولی بیان کرد: تمام رزمنده‎هایی که از ایران، عراق، سوریه و حزب الله در محور مقاومت و جنگ باداعش شرکت داشتند همه اینها داوطلبانه و با اصرار خودشان به جبهه اعزام شدند و از جبهه اسلام دفاع کردند با این وجود اگرچه جنگ نظامی در سوریه و عراق با گروهک تکفیری داعش تمام شده است اما هنوز آمادگی برای ایستادگی مقابل جبهه استکبار در تمام اقشار وجود دارد.

وی ادامه داد: در کشور عراق، داعش تا نزدیک 50 کیلومتری مرزهای ایران پیشروی کرده بود اما اخطار نظامی از ایران را دریافت کرد و میدان را برای نزدیکتر شدن باز ندید در واقع یکی از اهداف ایجاد داعشایران بود از این‌رو آنها به اخطار نظامی بسنده نکردند و جنایات خود را در حرم مطهر امام خمینی و مجلس شورای اسلامی پیاده  و جواب محکمی نیز از رزمندگان اسلام دریافت کردند.

جانشین فرمانده سپاه گرگان خاطرنشان کرد: اگر به لقب رزمنده‎ها و شهدا توجه کنیم می‎بینیم عنوان مدافع حرم دارند از نگاه اعتقادی تکلیف داریم از حرم دفاع کنیم از نگاه دیگر کشورهای درگیر هم‎چون سوریه، عراق، لبنان و فلسطین شاخ و برگ تنومند مقاومت در منطقه هستند و محور اصلی مقامت ایران اسلامی است.

دیلم‌کتولی ابراز کرد: دشمن به این نتیجه رسید که نمی‎تواند یکباره به محور مقاومت در منطقه صدمه وارد کند بنابراین بر آن آمد تا ابتدا به شاخ و برگ این درخت تنومند آسیب بزند که البته این آرزوی خود را به جهنم برد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار