دبیر هیات ووشو گلستان گفت: تمرکز بر شناسایی استعدادهای رده های سنی پایه برنامه محوری هیات ووشو گلستان برای تشکیل تیم هایی قدرتمند و افزایش موفقیت ها و مدال آوری در آینده است.

شناسایی استعدادها، برنامه محوری هیات ووشو گلستان برای مدال آوری است

به گزارش گلستان24؛عیسی مومنی روز شنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهرهای گلستان ظرفیت های زیادی در رشته ووشو دارد که در سال های اخیر و با تقویت تیم های استعدادیاب، شناسایی این نفرات را در دستور کار قرار داده و تلاش کردیم در رده های سنی گوناگون نفرات با انگیزه و توانمند را جذب و برای آموزش به مربیان حرفه ای معرفی کنیم. 
وی بیان کرد: یکی از راه های کمک به تقویت ووشوی گلستان برگزاری مسابقات استانی است تا چهره های جدید شهرهای استان فرصتی برای بروز توانایی و نمایش استعدادها پیدا کرده و توان و آمادگی خود را به مریبان ثابت کنند. 
مومنی به برگزاری مسابقات قهرمانی و انتخابی ووشو استان در رده های پایه اشاره کرد و گفت: این مسابقات در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان و جوانان در 2 بخش ساندا و تالو دختران و پسران در شهر نوکنده برگزار شد و ورزشکاران شرکت کننده با نمایش های درخشان، امیدواری برای کسب موفقیت در آینده را ایجاد کردند.
به گفته وی؛ شهرستان های شرکت کننده در این مسابقات از مدت ها قبل اردوهای آماده سازی خود را آغاز کرده و با آمادگی در این مسابقاتت حاضر شدند که همین عامل موجب افزایش کیفیت رقابت ها و سطح فنی بالای آن بود. 
وی گفت: براساس تصمیم کمیته فنی در بخش مردان دو نفر برتر هر وزن و در بخش زنان از بین نفرات اول اوزان در رده جوانان 4 نفر و در رده نوجوانان 2 نفر به اردوی آماده سازی و تدارکاتی استان دعوت می شوند تا خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور آماده کنند. 
مومنی بیان کرد: هدف اول ووشوی گلستان کسب مدال در مسابقات جهانی 2018 برزیل است که ورزشکاران منتخب استان می توانند با ادامه روند رو به رشد، جزو تیم اعزامی ایران به این مسابقات قرار گیرند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار