دادستان گرگان

حجت الاسلام و المسلمین سیدمصطفی حقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از بازداشت مدیر تلگرامی با ۹۰۰ عضو در گرگان خبر داد.

بازداشت مدیر ۱۱۰ کانال مستهجن تلگرامی در گرگان

به گزارش گلستان 24 ؛ دادستان مرکز استان گلستان در گفت وگو اظهارداشت: فردی با استفاده از شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به راه اندازی گروه‌ها و کانال‌های مستهجن می‌نمود که تعداد آن‌ها به ۱۱۰ مورد رسیده بود که پس از فیلتر شدن هر یک، کانال یا گروه دیگر راه اندازی می‌کرده است.

وی افزود: متهم علاوه بر انتشار محتویات مستهجن با سوء استفاده از عدم رعایت تدابیر امنیتی کاربران شبکه‌های اجتماعی به بدست آوردن تصاویر شخصی، شماره تلفن آن‌ها و مخاطبین این کاربران وهمچنین تهدید این افراد به انتشار تصاویر و اطلاعات شخصی آن‌ها در صورت اجابت نکردن خواسته‌های مالی و شیطانی اقدام می‌کرده و سپس تصاویر آن‌ها در گروه‌های مستهجن منتشر می‌شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حقی بیان داشت: با تشکیل پرونده در دادسرای گرگان و با همکاری پلیس فتا متهم بازداشت و روانه زندان شد.

این مقام قضایی با هشدار و تأکید به خانواده‌ها و والدین از آن‌ها خواست مراقبت بیشتری نسبت فرزندان جوان و نوجوان خود داشته باشند چراکه دشمن با ایجاد شبکه‌های اجتماعی در سطح جامعه ایرانی به دنبال تخریب افکار عمومی به‌خصوص جوانان و نوجوانان است.

گفتنی است این پرونده در شعبه ۴ بازپرسی دادسرای گرگان به ریاست قاضی رزاقی نژاد در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/

منبع : میزان

ارسال نظر

آخرین اخبار