به دلیل اختلالات اینترنتی؛

دومین سوگواره رسانه‎ای «سَفینَةُ النَّجاةِ» به دلیل اختلالات اینترنتی و استقبال شرکت‎کنندگان از این سوگواره تا پایان دی‎ماه جاری تمدید شد.

تمدید دومین سوگواره رسانه‎ای «سَفینَةُ النَّجاةِ»

به گزارش گلستان24،دومین سوگواره رسانه‎ای «سَفینَةُ النَّجاةِ» به دلیل اختلالات اینترنتی و استقبال شرکت‎کنندگان از این سوگواره تمدید شد، علاقمندان می‎توانند تا 30 دی‎ماه جاری آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

با توجه به اختلالات اینترنتی و قطع شبکه‎های اجتماعی، پل ارتباطی دیگری به آدرس sogvareh.najat@chmail.ir برای شرکت‎کنندگان تعبیه شده است تا آثار خود را از این طریق به دبیرخانه ارسال کنند.

همچنین کانال ارتباطی به آدرس  https://telegram.me/soogvareh_nejat نیز طراحی شده است و شرکت‎کنندگان می‎توانند لینک دریافت فرم ارسال آثار به دومین سوگواره ملی رسانه‎ای فیلم و عکس سفینة النجاة را از طریق http://uplod.ir/inetufcg7s7f/  دریافت کنند.

بخش‎های مختلف سوگواره در سه قالب «بخش فیلم مستند و نماهنگ»، «بخش عکس (حرفه‌ای)»، «بخش عکس مردمی (من و همسفر اربعینی) در قالب عکاسی با موبایل» تعبیه شده است.

موضوعات سوگواره نیز در بخش‎های «معرفی شخصیت و جایگاه امام حسین (ع) و اهداف قیام عاشورا»، «حضور ملیت‌های مختلف از سراسر جهان در پیاده روی اربعین»، «حضور اهل سنت و مذاهب مختلف»، «حضور مسیحیان، یهودیان و سایر ادیان» و «جلوه‌های مبارزه با استکبار در پیاده‌روی» است.

همچنین موضوعاتی نظیر «اعلان برائت از مشرکین و اتحاد اسلامی»، «جلوه های اخلاق اسلامی»، «صداقت، محبت، ایثار، تواضع و فروتنی»، «حواشی جذاب و ناب پیاده‌روی»، «سختی‌ها و مشکلات مسیر پیاده‌روی» و «من و همسفر اربعینی» برنامه‎ریزی شده است.

بر اساس اعلام دبیرخانه رسانه‎ای «سَفینَةُ النَّجاةِ»؛ برای شرکت در سوگواره لازم است علاقمندان ابتدا بر اساس مقررات، فرم درخواست خود را تکمیل کنند.

براساس آئین‌نامه تعیین شده؛ شرکت افراد حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای فیلمساز و عکاس در این سوگواره مانعی ندارد، مسئولیت حقوقی آثار بر عهده امضا کننده فرم درخواست شرکت در سوگواره خواهد بود.

تمامی آثار باید مرتبط با موضوع امام حسین علیه السلام و اربعین حسینی باشد، همچنین متقاضیان برای شرکت در بخش فیلم باید دو نسخه از فیلم بر روی DVD به منظور بازبینی هیئت انتخاب ارائه شود.

لازم است که مشخصات کامل فیلم و فیلمساز بر روی نسخه ارسالی هر فیلم پیوست شود، همچنین پس از انتخاب آثار توسط هیات انتخاب، امکان خارج کردن آنها از ادامه سوگواره وجود ندارد.

سوگواره مجاز است حداکثر دو الی سه دقیقه از آثار شرکت کنندگان را در برنامه‌های رسانه‌ای به منظور تبلیغ و اطلاع‌رسانی به نمایش درآورده و به اطلاع عموم برساند.

دبیرخانه سوگواره در قبال آسیب‌های احتمالی ناشی از ارسال نامطلوب آثار توسط شرکت‌کنندگان هیچ مسئولیتی را نمی‌پذیرد.

آدرس دبیرخانه سوگواره استان گلستان-شهرستان گرگان-خیابان رسالت-رسالت 41-روبروی بلوک هفتم-مجتمع عاشورائیان-دبیرخانه سوگواره رسانه‎ای فیلم و عکس سفینة النجاة- کدپستی:4913855988 است.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار