اردونشینان نوجوان و جوان وزنه برداری کشور پس از حدود یک ماه حضور در اردوی شبانه روزی گرگان در رکوردگیری انتخابی تیم ملی؛ رکوردی جا به جا نکردند.

وزنه برداران اردونشین در گرگان رکوردی جا به جا نکردند

به گزارش گلستان24؛رکوردگیری انتخابی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان برای حضور در رقابت های 2018 ازبکستان (اردیبهشت 97) در سالن مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد، اما هیچ یک از وزنه برداران در اوزان و در رده های سنی مختلف نتوانستند رکوردی را جا به جا کنند.
پیش از آغاز این اردو وزنه برداران نوجوان درعلی آبادکتول از توابع گلستان و جوانان در مشهد اردو برگزار کرده بودند و آخرین مرحله اردوی آنان در سال جاری بطور مشترک در گرگان برگزار شد.
در رکوردگیری اردوی گرگان 13 نفر از وزنه برداران رده سنی نوجوانان و 15 نفر در رده سنی جوانان شرکت داشتند.
رییس فدراسیون وزنه برداری که تماشاگر این رکوردگیری بود به خبرنگار ایرنا گفت: آخرین مرحله اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان از اول اسفند ماه در گرگان برگزار شد و اینک ورزشکاران به استانهای خود باز خواهند گشت و در ادامه از سوم فروردین 97 از سوی کمیته فنی نفرات نهایی به تیم ملی دعوت می شوند.
علی مرادی اظهار کرد: این اردوها به منظور شناسایی نفرات برتر و انتخاب اعضای تیم ملی برای حضور در رقابت های آسیایی 2018 ازبکستان برگزار شد.
به گفته وی؛ در اردوی گرگان وزنه بردارانی از کشورهای نپال، تاجیکستان، عراق و افغانستان در کنار وزنه برداران ایرانی حضور داشتند.
وی ادامه داد: حمید رشیدی سرمربی، بهادر مولائی و علی امینی فرد به عنوان مربی، حمیدرضا کاظمی نژاد مدیر فنی تیم های ملی پایه و امید رضایانی به عنوان سرپرست در کنار وزنه برداران حضور داشتند.
مرادی افزود: با رکوردگیری انجام شده، ملی پوشان نشان دادند که آمادگی کامل برای حضور در رقابت های آسیایی را داشته و کسب مدال های رنگین دور از دسترس نیست.
رییس فدراسیون وزنه برداری همچنین به انعقاد تفاهم نامه همکاری با هیات ورزش های روستایی و عشایری اشاره کرد و گفت: این قرارداد برای اولین بار در کشور در گلستان امضا و اولین خانه وزنه برداری روستایی در نودیجه گرگان به بهره برداری رسید.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار