نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس مطرح کرد:

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون بیشتر به مسائل عمرانی پرداخته و از مسائل فرهنگی غافل شدیم و باید این کوتاهی ها برطرف شود.

غفلت مسئولان از مسائل فرهنگی

به گزارش گلستان24؛نبی هزارجریبی عصر پنجشنبه، در مراسم بزرگداشت «موسی جرجانی» ضمن عرض تبریک سال نو، اظهار کرد: برگزاری این مراسم، حرکتی بسیار پسندیده است و از تمام کسانی که درد فرهنگ و عشق به ارزش ها را دارند، کمال قدردانی و سپاس را دارم.

وی ادامه داد: شاخصه اصلی استان گلستان تنوع قومیتی است که به این منظور به رنگین کمان اقوام معروف شده است ولی با وجود این تنوع، ارتباطات این اقوام به یکدیگر نزدیک است.

هزار جریبی به انتخابات مجلس و حمایت های قوم ترکمن به وی گریزی زد و از اعتماد آن ها تشکر کرد.

وی افزود: تاکنون بیشتر به مسائل عمرانی و آبادانی شهر توجه شده و کمتر به مقوله فرهنگ و هنر وارد شده ایم که باید این کوتاهی ها برطرف شود.

هزارجریبی گفت: باید با همکاری سایر مسئولان آثار ارزشمند این قوم را به نقاط دیگر کشور بفرستیم تا همگان رشادت های این قوم اصیل را بشناسند.

وی بیان کرد: در جنگ تحمیلی برادران ترکمن زیادی را از دست دادیم و هیچ فرقی بین شیعه و سنی وجود ندارد و همه ما مسلمان هستیم.

هزارجریبی عنوان کرد: باید کاری کرد که دیگر اساتید هنرمند هم شناخته شوند و تا زمانی که شخص زنده است باید برای پاسداشت وی مراسم گرفت وگرنه بعد از فوت، برگزاری نکوداشت هیچ فایده ای ندارد.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار