آیت الله قدمی در گالیکش:

مدرس خارج فقه و اصول گفت: متاسفانه امروز یکی که دلش برای رهبری و انقلاب می سوزد قدرت دستش نیست. چرا باید تلویزیون استان شبیه کاباره باشد و نوازنده زندانی در ان بنوازند، امروز جوری شده که ظاهر اسلامی غیر ارزش محسوب شده و کسی که انقلابی و با مردم است یا چادری است منزوی می شود.

صدا‎و‎سیمای گلستان بیشتر دقت کند/ امروز کسانی که دلشان برای رهبری و مردم می‎سوزد قدرت ندارند

به گزارش گلستان24؛آیت الله سید حبیب الله قدمی مدرس خارج فقه و اصول ظهر امروز شنبه11 فروردین ماه در مسجد جامع روستای قلی تپه گالیِکش اظهارکرد: وجود نازنین پیامبر (ص) و حضرت علی (ع)  نعمتی است برای همه جهانیان نه اینکه برخی ها انها را برای اعراب دانسته و عده ای لامذهب می گویند پیامبر مال عرب هاست و پیامبر ما کوروش است.

ایت الله قدمی افزود: اجرای برخی سیاستهای غلط در زمان برخی خلفا باعث شد تا نگرش و فرهنگ مردم عوض شود و امروز نیز در جمهوری اسلامی شاهدیم که برخی ها به دنبال تغییر فرهنگ مردم هستند با این فرق که در زمان خلفا خود خلیفه همه کاره بود اما الان رئیس جمهور و مجلس داریم که انتصابات را انجام می دهند.

وی تصریح کرد: در زمان انتخابات ریاست جمهوری می گفتند چرا رئیسی حکم اعدام صادر می کرد خب این حکم ها متعلق به کی بود ، منافقین که ادمکش بودند.

قدمی با بیان اینکه باید سپاسگزار نعمات باشیم گفت:امروز در جمهوری اسلامی امنیتی داریم که مرهون زحمات رزمندگان و شهداست خصوصا شهدای حرم و امروز نیز مردم و جوانان صف بسته اند تا از نظام و انقلاب اسلامی دفاع کنند.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: اینکه امروز برخی ها از بسیج و رزمندگان ناراحت هستند ناسپاسی و نمک نشناسی است که برخی ها انگار طلبکار شده اند.

وی که مفسر نهج البلاغه است در ادامه با تاسی به سخنان گرانبهای حضرت علی (ع)  مردم را به 5 دسته تقسیم کرد و گفت : دسته اول افرادی هستند که زورشان نمی رسد فساد کنند وگرنه اگر قدرت داشته باشند خیلی کارها می کنند , دسته دوم نیز کسانی هستند که شمشیر را کشیده اند و علنا با جمهوری اسلامی می جنگند مثل منافقین, سلطنت طلب ها و جریان شیرازی و دسته سوم نیز افرادی اند که دنیا را با عمل اخرت می خواهند یعنی عمل اخروی انجام می دهند تا در دنیا به مقام و ریاست برسند.

حافظ کل قران کریم به دسته چهارم اشاره کرد و گفت: افرادی که اسلام را دوست دارند اما حاضر نیستند در راه اسلام یک فحش یا کتک بخورند و دسته پنجم افرادی اند که چشم شان را به روی دنیا بسته و به یاد محشر هستند و با دنیا معامله نمی کنند.

قدمی تاکید کرد: نمایندگان مجلس که حاضر نیستند یک وزیر فاسد را استیضاح کنند و یا از رئیس جمهور که رفتار غیر دینی دارد سوال کنندخائن هستند.

وی تاکید کرد:  متاسفانه امروز یکی که دلش برای رهبری و انقلاب می سوزد قدرت دستش نیست.

حافظ صحیفه سجادیه یاداور شد: چرا باید دلار به بیش از 5 هزار تومان برسد اونوقت رییس جمهور به سفر عشق اباد برود,  مگر می شود درد دین و درد مردم نداشت اما انتظار شفاعت از پیامبر و ائمه داشت.

ایت الله قدمی با انتقاد از صدا و سیمای گلستان گفت:  چرا باید تلویزیون استان شبیه کاباره باشد و نوازنده زندانی در ان بنوازند,  امروز جوری شده که ظاهر اسلامی غیر ارزش محسوب شده و کسی که انقلابی و با مردم است یا چادری است منزوی می شود.

/ گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار