مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: در تعطیلات نوروز امسال یک میلیون و 750 هزار نفر از گردشگران با حضور در بقاع متبرکه استان، از برنامه های فرهنگی آن بهره مند شدند.

گردشگران، زائر بقاع متبرکه گلستان شدند

به گزارش گلستان 24؛حجت الاسلام سیف الله سهرابی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: در این پیوند 237 هزار نفر از نمایشگاه های فرهنگی و بازارچه ها و 118هزار نفر از غرفه خیمه های معرفت دیدن کردند.
به گفته وی؛ 130 هزار مسافر نوروزی هم از مهمانسراهای بقاع برای اسکان استفاده کرده و 9 هزار و 321 نفر در شبستان های امامزادگان به صورت موقت اسکان یافتند.
وی افزود: در اجرای طرح آرامش بهاری ویژه تعطیلات نوروز امسال 70 بقعه متبرکه استان از اواخر اسفندماه 96 تا امروز 14 فروردین 97 میزبان گردشگران نوروزی بود.
گلستان دارای 123بقعه متبرکه با 180 امامزاده بوده که این بقاع در ایام تعطیلات سال نو پذیرای زائران و گردشگرانی از اقصی نقاط کشور است.
همجواری کوه، دریا، جنگل، دشت و مزارع سرسبز و طلایی به همراه آثار تاریخی فراوان و هوای مطلوب در آغاز بهار، گلستان را به مقصد بسیاری از گردشگران کشور تبدیل کرده و گذر زائران حرم امام رضا(ع)که مسیر تهران- گرگان- مشهد را انتخاب می کنند، بر رونق گردشگری این استان مرزی و شمالی افزوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار