نماینده ولی‌فقیه در گلستان:

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با اشاره به عدالت در سلامت، گفت: گلستان در عدالت سلامت از سایر استان‌های کشور عقب است و باید خدمات بهداشتی درمانی در مناطق محروم و مرزنشین را بیشتر کنیم.

 خدمات بهداشتی درمانی در مناطق محروم و مرزنشین بیشتر شود

بهگزارش گلستان24؛شامگاه دوشنبه آیت‌الله سید کاظم نور مفیدی، در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه مربوطه ضمن تبریک سال نو، اشاره‌ای به مشکلات مردم داشت و اظهار کرد: مهم‌ترین بحث این است که مردم احساس کنند مسئولان دلسوزی دارند و روابط مسئولان با مردم یک رابطه سالم است.

وی با اشاره به بحث عدالت در سلامت، افزود: استان گلستان در بحث عدالت از سایر استان‌های کشور عقب‌تر است و باید سعی شود خدمات بهداشتی درمانی را در مناطق محروم و مرزنشین بیشتر کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان ضمن تأکید بر ساخت و تکمیل بیمارستان مراوه‌تپه، گفت: این مرکز باید هرچه سریع‌تر ساخته و در اختیار مردم منطقه قرار گیرد.

عبدالرضا فاضل، رئیس دانشگاه علم پزشکی گلستان در ادامه این دیدار اظهار کرد: کنترل هزینه‌ها و انضباط مالی یکی از برنامه‌های اصلی دانشگاه در سال ۹۶ بود.

وی افزود: علیرغم محدودیت‌های مالی و مطالبات بیمه‌ای که وجود داشت توانستیم پرداختی‌های پرسنل را مدیریت کنیم .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به پروژه اورژانس پنجم آذر گرگان، گفت: تمام تلاش به این است پروژه اورژانس پنجم آذر گرگان با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی، ۳۲ میلیارد تومان بودجه، ۲۵ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی با ۱۳۰ تخت در دی ماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی در خصوص پروژه ۳۲۰ تختخوابی بیمارستان آیت‌الله طاهری گرگانی، خاطرنشان کرد: با تعاملات خوبی که صورت گرفت مجوز بیمارستان فوق از ۳۲۰ تخت به ۶۰۰ تخت افزایش یافت.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار