حجت الاسلام جعفر کوهستانی:

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن از برگزاری جشنهای ویژه مبعث حضرت رسول اکرم (ص) در6مسجد شهری و روستایی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشن مبعث پیامبر اکرم در مساجد بندرترکمن

به گزارش گلستان24؛به نقل از آوای ترکمن، حجت الاسلام جعفر کوهستانی با ذکر این خبر افزود: همزمان با روز مبعث پیامبر،جشن های گرامیداشت این روز فرخنده در مساجد شهری و روستایی و همچنین در نقاط مختلف شهر برگزار می شود.

وی تصریح کرد:برگزاری ایستگاه های صلواتی نیز در این ایام فرخنده بصورت هیئتی و خودجوش از سوی مردم همواره برپاست و مورد استقبال است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن برگزاری جشنهای مبعث را فرصت دوباره ای برای نشان دادن اتحاد و انسجام اقوام و طوایف در شهرستان دانست و اذعان داشت:برگزاری این جشنها با حضور پرشور شیعیان و اهل سنت بار دیگر اتحاد اقوام را به نمایش گذاشته و به دشمن میفهماند که ملت ایران در قالب گروههای مختلف همواره با انسجام خود در مقابل توطئه های دشمن ایستاده و تمام نقشه های آنان را نقش بر آب می کنند.

حجت الاسلام کوهستانی خاطرنشان کرد: خداوند پیامبران را برای تبیین راه و ارشاد و هدایت مردم به سوی حق،خیر و ثواب، مبعوث کرد تا حق برای همگان روشن گردد و این چنین بود که در طول تاریخ، پیامبران و یا اوصیای آنان برای راهنمایی و ارشاد مردم آمدند و مردم را انذار و هشدار دادند تا مبادا در نتیجه تبعیت از هواهای نفسانی از صراط مستقیم منحرف شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار