ورزشکار گلستانی با کسب عنوان نایب قهرمانی در رقابت های کشوری دوچرخه سواری افراد با هوش میانه، به تیم ملی این رشته دعوت شد.

درخشش دوچرخه سوار گلستانی در رقابت های کشوری دوچرخه سواری

به گزارش گلستان24؛مسئول انجمن ورزش های همگانی و کم توانان ذهنی هیات جانبازان و معلولین گلستان گفت روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات روز گذشته در تهران به پایان رسید و محمد قنبری تنها گلستانی حاضر در این دوره بر سکوی دوم ایستاد.
ناصر شهری بیان کرد: در این رقابت ها نمایندگان 10 استان حضور داشتند که ورزشکاران خراسان رضوی و کهکیلویه و بویراحمد در رده های اول و سوم قرار گرفتند. 
وی همچنین به برنامه ریزی انجمن برای حضور ورزشکاران گلستانی در بازی های پارآسیایی اندونزی اشاره کرد و گفت: مدال آوری گلستانی های ورزشکار با هوش میانه در این مسابقات دور از ذهن نیست. 
شهری اضافه کرد: گلستانی ها در چند رشته از جمله بوچیا ، دومیدانی و دوچرخه سواری امیدوار به کسب مدال در رقابت های پارآسیایی جاکارتا هستند که با فراهم کردن شرایط مناسب تمرین و مسابقه، آنها را در مسیر رسیدن به این موفقیت بزرگ همراهی می کنیم.
وی افزود: از 18 اردیبهشت ماه مسابقات بوچیای قهرمانی دختران و 23 اردیبهشت بوچیای قهرمانی پسران کشور آغاز می شود که نفرات برتر این رقابت ها جواز حضور در پارآسیایی اندونزی را کسب خواهند کرد.
مسئول انجمن ورزش های همگانی و کم توانان ذهنی هیات جانبازان و معلولین گلستان بیان کرد: 23 اردیبهشت ماه هم مسابقات دوومیدانی ورزشکاران با هوش میانه کشور برگزار می شود که هدف اول ورزش جانبازان و معلولان گلستان در این مسابقات کسب سهمیه حضور در اندونزی است. 
به گزارش ایرنا مسابقات جاکارتا سومین دوره از بازی‌های پارآسیایی است که پس از بازی‌های گوانگ ژو و اینچئون؛ مرداد ماه امسال در کشور اندونزی برگزار می شود. 
یک طلای والیبال نشسته مردان با حضور احمد ایری، آرش خرمالی و آرش قره قولپاقی و نقره والیبال نشسته زنان با حضور زهرا دانای طوس راه آورد ورزشکاران گلستانی از بازی های پارآسیایی اینچئون کره جنوبی بود. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار