برای ششمین سال متوالی

روابط عمومی اوقاف گلستان برای ششمین سال متوالی به عنوان نفر برتر در بین روابط عمومی‌های اوقاف کشور معرفی شد.

روابط عمومی اوقاف گلستان برتر کشور شد

به گزارش گلستان24؛محمد کوهساری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان ضمن تقدیر و تشکر از رسانه‌های استان اظهار کرد: رابطه دو سویه خبرنگاران و روابط عمومی اوقاف استان نقش مهمی در کسب عنوان برتری گلستان در بین ۳۱ استان داشت.
وی تصریح کرد:وقف احسانی ماندگار و خدمتی عاری از منت است که اگر به خوبی در جامعه فرهنگ‌سازی شود می‌تواند نقش مهمی در اقتصاد و فرهنگ جامعه داشته باشد.
کوهساری بیان کرد:روابط عمومی اوقاف استان با تولید بیش از ۲ هزار عنوان خبر، ساخت و پخش بیش از ۱۰۰ کلیپ و مستند، پخش زنده بیش از ۷۰۰دقیقه از صدا و سیما گلستان، ارسال اخبار و انتشار یک‌هزار و ۲۳۲ عنوان خبر در مطبوعات، ارسال بیش از ۴۰۰ عنوان پیامک به بیش از ۱۱۲ هزار و ۷۹۰ نفر در جهت تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف وقف و بقاع متبرکه، مدیریت ۱۵وبلاگ و سایت استانی، چاپ بیش از ۱۱۵ هزار پوستر و بروشور، اطلاع‌رسانی به صورت آنلاین در فضای مجازی و ... گوشه‌ای از عملکرد ما در روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان است.
مدیر روابط عمومی اوقاف گلستان اظهار کرد: انشاالله امسال سعی داریم ارتباط خود را با رسانه‌های استانی بیشتر کنیم و برگزاری جلسات صمیمی نسبت به ارتباط دوسویه و شنیدن انتقادات و پیشنهادات به تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف و بقاع منبرکه کمک کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار