نگاهی به یک بداخلاقی سیاسی در گرگان ؛

جریان کور التقاطی که در دهه 60 آیت الله طاهری گرگانی را مورد هدف قرار می داد در دهه 90 فرزندش را با استفاده از سلاح روز یعنی فضای مجازی و تلگرام مورد هدف قرار داده است .

خط ترور شخصیتی طاهری ها از دهه 60 تا دهه 90 /

به گزارش گلستان24؛ این جریان خبیث به هر نحوی سعی دارد تا با انگیزه های انتخاباتی چهره ماخوذ به حیا سید علی طاهری نماینده دو دوره سابق گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و رئیس فعلی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان را خدشه دار نماید .

ذکر این نکته بجاست که اخلاق با سطح دانش افراد رابطه ای ندارد و ممکن است فردی تا سطح دکترا باشد اما از اخلاق بهره ای نبرده باشد و در عوض ممکن است فردی دیپلم نداشته باشد اما استاد اخلاق باشد .

در هفته های گذشته شاهد بودیم که موج بی اخلاقی ها سید علی طاهری رئیس دانشگاه ازاد اسلامی استان را مورد هجمه قرار داد .  

متاسفانه طی یک مطلب تلگرامی گفته شد : "ماه عسل مواهب مقامات انتصابی حجت الاسلام دکتر سید علی طاهری نظیر نماینده آستان قدس رضوی در استان گلستان و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گلستان و واحد گرگان رو به افول به نظر می رسد.

دکتر طاهری که تجربه دو دوره نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا را در کارنامه سیاسی خود ثبت کرده حالا به دنبال سومین تجربه از این دست است اما گویا فضا به نحو دیگری در حال رقم خوردن است. پرونده مفتوح وی در دادگاه ویژه روحانیت تهران به اتهامات کیفری شاید دلیل اصلی شرایط بحرانی وی تلقی شود.

اگر جایگزینی سید حسین علوی بجای دکتر طاهری در سمت نمایندگی آستان قدس رضوی استان اولین نشانه از واکنش مقامات در مشهد باشد, تداوم این روند از سوی تهران دور از ذهن نیست.

اما در پی درج این مطلب آستان قدس رضوی استان گلستان واکنش نشان داد .

باسمه تعالی

سلام علیکم . با عنایت به مطلب درج شده در کانال ... ; به اطلاع میرساند که با توجه به مشغله ایجاد شده برای حجه الاسلام والمسلمین دکتر سیدعلی طاهری به عنوان ریاست دانشگاه آزاد گرگان و استان، از همان آغاز مسئولیت ایشان اصرار به جابجایی در مدیریت آستان قدس استان داشته و ادامه حضور خود را با توجه به ازدیاد فعالیتهای دفتر آستان به صلاح نمی دیدند لذا چندین بار از تولیت معزز آستان تقاضای جابه جایی مدیریت را مطرح نمودند که در نهایت مورد قبول تولیت محترم قرار گرفت و البته همزمان حکم عضویت در شورای هماهنگی آستان استان گلستان ایشان را صادر نمودند.

ضمنا مورد پرونده در دادگاه ویژه روحانیت قویا تکذیب میگردد. مطلب جهت درج در کانال ... ارسال میگردد.

روابط عمومی دفتر آستان قدس استان گلستان

اما این کانال با توجه به اینکه استان قدس جوابیه داد باز هم با بی اخلاقی عنوان کرد : در مورد پرونده مفتوح اتهامات کیفری دکتر طاهری در دادگاه ویژه روحانیت تهران به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

اما نه تنها این کانال و مدیر آن نتوانستند مدارکی مبنی بر مفتوح بودن پرونده قضایی حجت الاسلام طاهری پیدا کنند بلکه با نهایت استیصال و درماندگی مجبور به عذرخواهی شدند .

اصلاح و پوزش

در پی یادداشت ((دکتر طاهری در بحران)) تماسهای متعددی با نگارنده صورت گرفت و به این نتیجه قطعی رسیدم که تحلیل صورت گرفته بر اساس داده های غلط مفصل بندی شده بود.

حجت الاسلام دکتر سید علی طاهری پس از انتصاب به سمت سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی گلستان درخواست پذیرش استعفا از نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان را چندین بار از تولیت محترم آستان درخواست کرده بودند که در نهایت با درخواست ایشان موافقت شده است.

لازم به توضیح است در همین ارتباط با دو تن از اعضای شورای آستان در گلستان مفصل صحبت شد.

در مورد دادگاه ویژه روحانیت نیز داده های غلط به نگارنده منجر به برداشت اشتباه شد که بدینویسله از خوانندگان محترم کانال گلستان تا توسعه و جناب  دکتر طاهری پوزش می طلبم.

چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی

به نظر می رسد خط تخریب سید علی طاهری از همین الان که دو سال تا انتخابات مجلس باقی مانده شروع شده است و هر از گاهی مطالبی به دروغ علیه ایشان نوشته شده و سپس عذرخواهی و اصلاحیه زده می شود ، حال اینکه این شبهات در فضای مجازی دست به دست شده و تاثیرات مخرب و منفی خود را می گذارد . بهتر است رقبا بر اندیشه ها و توان مدیریتی خود تکیه کنند نه تخریب رقبا .

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار