دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان خبر داد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان از شناسایی و دستگیری سرشبکه‌های بزرگ توزیع مواد مخدر توسط پلیس در این استان خبر داد.

دستگیری سرشبکه‌های بزرگ توزیع مواد مخدر توسط پلیس گلستان
 به گزارش گلستان24؛محمودرضا روحانی‌فرد در دومین همایش صیانت و گفتمان‌سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر و تجلیل از فعالان امر مبارزه با مواد مخدر در استان اظهار کرد: مواد مخدر جز چهار بحران اصلی جهان است و به دلیل اقتصاد پرسودی که دارد متاسفانه جز پنج تجارت پرسود دنیا است.
 
وی ادامه داد: 18 دستگاه عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هستند که در کنار این شورا، سازمان‌های مردم‌نهاد نیز اقدامات شبانه‌روزی انجام می‌دهند تا در امر پیشگیری از اعتیاد موفق باشیم.
 
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان خاطرنشان کرد: مواد مخدر یک جنگ خاموش است و برای مبارزه با این جنگ خاموش باید وحدت و یکپارچگی در مبارزه را داشته باشیم و باید بدانیم همه سرنشینان یک کشتی هستیم و اگر آسیبی به هر نقطه از این کشتی وارد شود همه ما آسیب می‌بینیم.
 
روحانی‌فرد بیان کرد: افتتاح مرکز «شیلتر» که سرپناه شبانه استان است یکی از دستاوردهایی بوده که ویژه بانوان افتتاح و راه‌اندازی شد.
 
وی اضافه کرد: ظرفیت مرکز ماده 16 به 410 نفر افزایش پیدا کرد که در گذشته ظرفیت این مرکز 100 نفر بوده است.
 
*فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی بهترین راهکار برای پیشگیری از اعتیاد است
 
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان تصریح کرد: 400 هزار نفر از اقدامات فرهنگی استان طی یک سال گذشته استفاده کردند که ما اعتقاد داریم بهترین راهکار برای پیشگیری از اعتیاد آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی است.
 
روحانی‌فرد با اشاره به تلاش‌های انتظامی گلستان در حوزه مبارزه با مواد مخدر گفت: بیش از هشت تن انواع مواد مخدر طی سه ماه نخست امسال کشف شده است.
 
وی اضافه کرد: خوشبختانه با اقدامات مبارزه‌ای توسط پلیس، سرشبکه‌های بزرگ توزیع مواد مخدر که در کشور فعالیت می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.
 
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان گفت: امروز 26 تن انواع مواد مخدر امحا خواهد شد و این مواد مخدر مربوط به کشفیات استان‌های تهران، سمنان، خراسان‌رضوی و شمالی، مازندران، البرز و قزوین و گلستان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار