واحد تولیدی فرآوری کاغذ با ایجاد 60فرصت شغلی مستقیم و دوهزار و 500 اشتتغال غیرمستقیم روز پنجشنبه با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماغی در شهرستان علی آباد از توابع استان گلستان به بهره برداری رسید.

افتتاح واحد تولیدی فرآوری کاغذ در استان

به گزارش گلستان24؛مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در حاشیه افتتاح این کارخانه گفت: عملیات ساخت این واحد تولیدی در آبان 95 با سرمایه گذاری 300 میلیارد ریالی و ظرفیت تولید اولیه روزانه 60 تن خمیر کاغذ آغاز شد. 
سعید مازندرانی اضافه کرد: ماده اولیه خمیر کاغذ در این واحد از پسماند محصولات کشاورزی تامین می شود و این طرح در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به بهره برداری رسیده است. 
وی؛ تامین بخشی از نیاز کشور به ماده اولیه تولید کاغذ (خمیر کاغذ)، تبدیل پسماند محصولات کشاورزی به کاغذ، تاثیر در جلوگیری از آتش زدن کاه و کلش محصولات کشاورزی، ممانعت از تخریب اکوسیستم منطقه و آلودگی هوا و قطع بی رویه درختان را از جمله مزایای بهره برداری از کارخانه تولید خمیر کاغذ در استان گلستان برشمرد. 
علی آباد از شهرستان های مرکزی استان گلستان بوده و در فاصله 35کیلومتری گرگان واقع است. 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح پنجشنبه به منظور شرکت در نشست کارگروه اشتغال و اقتصاد مقاومتی گلستان و افتتاح چند طرح به این استان سفر کرده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار