رییس شورا خبرداد:

رییس شورای اسلامی آزادشهر در شرق استان گلستان از استیضاح شهردار این شهر با رای اکثریت اعضای این نهاد خبر داد.

برکناری شهردار آزادشهر

به گزارش گلستان24؛پیمان گنجی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در نشست عصر دوشنبه شورا پس از بررسی های لازم، چهار نفر از مجموع پنج عضو به استیضاح و برکناری شهردار آزادشهر رای دادند.
وی در خصوص دلایل این تصمیم اظهارداشت: از چندی پیش تذکراتی به شهردار مبنی بر لزوم گام برداشتن در مسیر برنامه ها داده شد، ولی شهرام سعیدی کمتر به این موارد توجه کرد.
رییس شورای آزادشهر، صداقت نداشتن درمسائل شهری، نبود شفافیت مالی، تلاش در اختلاف افکنی بین اعضای شورا و پرسنل شهرداری و اجازه دادن به دستگاه ها و ارگان های غیر مرتبط برای دخالت در سیستم شهری را از مهمترین دلائل استیضاح شهردار بیان کرد.
وی، کم توجهی به نظرات کارشناسی در مسائل شهری و شهرسازی، برگزاری جلسات مناقصه و مزایده بدون حضور نماینده شورا و توجه نکردن به اجرای پروژه های ارائه شده از سوی شورای شهر را از دیگر دلایل تصمیم اکثریت اعضا برای استیضاح شهردار اعلام نمود.
به گفته وی، با تصمیم اعضای شورا تا انتخاب شهردار جدید، رضا آهنگری معاون شهردار آزادشهر به عنوان سرپرست این مجموعه انتخاب شد.
درهمین پیوند شهرام سعیدی شهردار برکنار شده آزادشهر در خصوص تصمیم اعضای شورای شهر به خبرنگار ایرنا گفت: در مدت مسوولیت برای آبادانی و پیشرفت شهر تلاش کردم و مردم در این خصوص قضاوت خواهند کرد.
شهر آزادشهر با حدود 50 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان و حدود 75کیلومتری گرگان واقع است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار