در حالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شکایت خود از ادمین کانال مذکور را پس گرفت که از جانباز محمد خادملو مدیر سایت عدالت خواهان شکایت کرده است.

بازپس گیری شکایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از مدیر سایت عدالت خواهان

به گزارش گلستان24؛به نقل از گلستان ما؛ حکایت غریبی است سیاسی کاری برخی مدیران و تبعیضی که در ضمیر فکری آنها هست هر چند زمان پست گرفتن و یا مدیریت لعاب روشنفکری و آزادی بخود بگیرند .

چند وقت پیش بود که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از شکایت این اداره کل از  یک کانال تلگرامی ضاله که ناشر افکار زاویه دار با جمهوری اسلامی بود ، صرف نظر کرد و طی نامه ای به دادستان اعلام کرد که از این کانال شکایتی ندارد.

هر کسی که ذره ای در عامل سیاست گلستان غور می کند، می داند که عادله کشمیری مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی یک اصلاح طلب و رئیس ستاد بانوان دکتر روحانی در انتخابات اخیر بود .

این که او در اولین روزهای انتصاب خود به دادستان نامه بزند و اعلام کند که از ادمین کانال معلوم الحال شکایتی ندارد امری محتمل بود اما رفتارهای دوگانه ، سیاسی و تبعیض آمیز یک مدیر است که مخاطبین را آزرده خاطر می کند .

در حالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شکایت خود از ادمین کانال مذکور را پس گرفت که از جانباز محمد خادملو برادر سردار شهید ، محافظ آیت الله خلخالی ، رزمنده دوران دفاع مقدس که سالهاست در کسوت مدیر سایت عدالت خواهان علیه مفاسد اقتصادی ، اداری ، رشوه ، پارتی بازی و ... در استان مبارزه می کند ، شکایت کرده است.

واقعا جای تاسف دارد که در نظام جمهوری اسلامی ایران که ثمره خون هزاران شهید دوران انقلاب ، دفاع مقدس و مدافعان حرم است و همگی از همرزمان و همنفسان جانباز خادملو هستند ، از چنین فردی ارزشی شکایت می شود اما مروج افکار ضاله در رهایی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار