رئیس شورای شهر گرگان:

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: 50 تومان جمع‎آوری حمل و دفن هر کیلو زباله در سطح شهر گرگان هزینه در بر دارد.

جمع‎آوری و دفن هر کیلو زباله در گرگان 50 تومان هزینه در بردارد

به گزارش گلستان 24 ؛ علی‎اصغر یوسفی صبح امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به دیوارکشی‎های غیرقانونی در سطح شهر گرگان اظهار کرد: متاسفانه این گونه اقدامات به گونه‎ای بوده که حتی در داخل ملک شهرداری  گرگان دیوارکشی اتفاق افتاده و عزم اعضای شورا برای مقابله با دیوارکشی غیرمجاز جدی است و امیدواریم دستگاه‎های دیگر نیز از این موضوع حمایت کنند.

وی به موضوع برخورد ماموران سد معبر شهرداری گرگان با دستفروشی که در فضای مجازی فیلمش منتشر شد اشاره کرد و گفت: نباید این سبک برخوردهایی انجام شود که در فضاهای مختلف انعکاس پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: در کنار حرمت گذاشتند به شهروندان به دنبال این هستیم که جلوی فعالیت این چنینی در سطح شهر گرگان گرفته شود و امیدواریم از سوی ماموران سد معبر دیگر شاهد برخودرهای این چنینی نباشیم.

یوسفی به موضوع تفکیک زباله از مبدا تاکید کرد و افزود: هزینه حمل یک کیلو زباله ۱۰ تومان و هزینه دفن آن نیز به این میزان است و با توجه به هزینه جمع‎آوری زباله در سطح شهر میزان دفن هر کیلو زباله در گرگان 50 تومان تمام می‎شود.

وی اظهار کرد: 100 هزار بسیجی با مقام معظم رهبری در روزهای گذشته در ورزشگاه آزادی دیدار داشتند و همزمان با این دیدار اجتماع ۷۰۰ هزار نفری بسیجیان در سراسر کشو رقم خورد.

رئیس شورای شهر گرگان تصریح کرد: این رزمایش بیانگر آن بود که در سخت‌ترین شرایط می‌توانیم در کنار یکدیگر باشیم.

یوسفی ادامه داد: نخستین دیدار مردمی اعضای شورا و شهرداری منطقه یک را داشتیم و خروجی‌های خوبی رقم خورد و با توجه به خروجی‌های خوب این نشست‌ها در هفته آینده و در روز یکشنبه در شهرداری منطقه دو و در هفته آینده در منطقه سه  این دیدار را خواهیم داشت.

انتهای پیام/فارس

 

 
 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار