فرمانده پلیس راه استان گلستان از مردم و مسافران خواست به علت بارش شدید برف و برودت هوا، از رفت و آمدهای غیر ضروری به ویژه در مناطق کوهستانی استان خودداری کنند.

بارش برف در ارتفاعات گستان؛همراه داشتن زنجیرچرخ الزامی است

به گزارش گلستان 24 ؛ سرهنگ عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گرگان با اشاره به بارش باران و برف در بیشتر مناطق استان و به خصوص مناطق کوهستانی اظهار داشت: بارش برف از دیروز در مناظق کوهستانی استان آغاز شده که سبب ایجاد اختلال در تردد خودروها شده است.

وی افزود: به سبب بارش باران و برف و پدیده مه، اختلال در تردد جاده ای به ویژه جاده های کوهستای و مناطق سردسیر استان، مردم در صورت سفر اضطراری، تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

فرمانده پلیس راه استان گلستان اظهار کرد: هم‌اکنون به علت بارش شدید برف تردد در محوزهای خوش ییلاق شهرستان آزادشهر و توسکستان گرگان به استان سمنان بدون زنجیرچرخ امکانپذیر نیست.

محمدرضا رحمان‌نیا معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان گلستان هم با اشاره به نفوذ سامانه سرد و بارشی به استان گفت: هم اکنون شاهد بارش باران در همه مناطق استان و بارش برف در مناطق کوهستانی استان هستیم و بیش از 55 میلی متر بارش در مناطق مختلف استان ثبت شده است.

وی افزود: این سامانه سرد و بارشی تا اوایل فردا چهارشنبه در استان ادامه دارد و در این مدت دریای‌خزر نیز مواج است و ماهی‌گیران و گردشگران باید از فعالیت در دریا خودداری کنند.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان گلستان گفت: هوای فردای استان گلستان فردا صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد و مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

 

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار