امام جمعه بندرترکمن؛

حجت‎الاسلام منصوری:در حال حاضر رئیس جمهور کشور اختیارات زیادی دارد و این که گفته می شود آقای روحانی اختیاراتش کم است،دروغی بیش نیست.

93 درصد از بودجه کشور در اختیار رئیس جمهور است/دولت اطلاعات محرمانه چاه های نفت وگاز را در اختیار شرکت های خارجی گذاشته است
به گزارش گلستان24؛حجت‎الاسلام محمدصالح منصوری امام جمعه شهرستان بندرترکمن، اظهار کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند براساس قانون اساسی رئیس جمهور کشورمان امکانات فوق‎العاده زیادی در اختیار دارد و بودجه کشور، تمام ارکان اجرایی کشور و اجرای قوانین در اختیار رئیس جمهور است.
 
منصوری یادآور شد: از 177 اصل قانون اساسی 38 اصل در اختیار رئیس جمهور، 37 اصل در اختیار مجلس شورای اسلامی، 18 اصل در اختیار قوه قضاییه و پنج اصل در اختیار رهبری است، همچنین 93 درصد بودجه کشور در اختیار رئیس جمهور است حال چطور برخی می‎گویند اختیارات رئیس جمهوری کم است؟
 
وی با اشاره به نظریه فوکویاما؛ تئوریسین آمریکایی مبنی بر از بین بردن اصل 110 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران گفت: برای تحقق این مهم تلاش زیادی می‎شود اما ما از آقای رئیس جمهور سوالاتی داریم که چطور این همه اختیارات، امکانات و اصول قانون اساسی در اختیار شما است مگر سال 1392 قبل از مسؤولیت قسم نخوردید که اگر مشکلات کشور راه‎حلی نداشت بنده به میدان نمی‎آمدم؟ با اختیار خودتان با کدخدا مذاکره کرده و با «اوباما» به صورت تلفنی صحبت کردید و وزیر امور خارجه کشورمان را بارها برای مذاکره با «جان‎کری» و ملاقات اتفاقی با
«اوباما» فرستادید.
 
امام جمعه بندرترکمن خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور 28 شرط مجلس شورای اسلامی، شورای امنیت ملی و رهبری را رعایت نکردند و اطلاعات محرمانه چاه‎های نفت و گاز را در اختیار شرکت پیمان‎شکن «توتال» قرار دادند و سفارت روباه پیر انگلیس را مجدد در کشور راه‎اندازی کردند تا باز در کشور توطئه کنند در کنار اینها مجلس شورای اسلامی نیز به تمام خواسته‎های آقای روحانی چشم گفتند حال چطور ایشان عنوان می‎کنند اختیارات ندارند؟
 
منصوری بیان کرد:  آقای رئیس جمهور که نمی‎توانند جلوی فساد و رانت‎هایی که آقازاده‎ها و نورچشمان خود از بیت‎المال داشتند را بگیرند امروز به‎جای مبارزه با فساد، مسائل را به گردن رهبری می‎اندازند که جای تأسف دارد.
 
انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار