نماینده مردم رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: با راه اندازی دکل تقویت ارتباطات مخابراتی، مشکل آنتن دهی تلفن همراه ۲۵ درصد از مردم شهر رامیان که در مسکن مهر این منطقه ساکن هستند، رفع شد.

رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه ۲۵ درصد از مردم شهر رامیان

به گزارش گلستان ۲۴؛ علیرضا ابراهیمی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح دکل مخابراتی در شهر رامیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: کمبود تجهیزات در زیرساخت آنتن دهی تلفن سیار در شهر رامیان باعث بی بهره ماندن ۲۵ درصد از مردم این منطقه شده و این افراد در منازل خود از مشکل ضعف آنتن تلفن های همراه رنج می بردند ولی به همت شرکت مخابرات استان گلستان با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال این مشکل در منطقه مسکن مهر رامیان رفع شد.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در طول سه سال گذشته در شهرستان رامیان بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال برای تقویت حوزه ارتباطات هزینه شده تا مشکلات مردم این منطقه به حداقل برسد و هرچند مشکلات این حوزه بسیار است ولی تلاش داریم با همکاری دستگاه های مربوطه به بهبود این وضعیت کمک کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان نیز در همین رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از رویکردهای اداره مخابرات توجه به رضایتمندی مردم از خدمات این حوزه است و در همین راستا اقدامات مناسبی همچون بهبود کیفیت سرویس‌های مخابراتی در دست انجام است.

غلامعلی شهمرادی افزود: پس از تعیین تکلیف تملک فضای مورد نیاز برای راه اندازی دکل تقویتی به همت فرمانداری شهرستان رامیان با راه اندازی سایت BTS و نصب دکل تقویت امواج در این زمینه، ضمن رفع مشکل ضعف در آنتن دهی تلفن همراه، خدمات اینترنت ۲G و ۳G نیز به این افراد ارائه خواهد شد.

شهمرادی بیان کرد: در مناطق کوهستانی گلستان نیز قطعی طولانی مدت برق باعث قطع خدمات دهی به روستاییان می شود که در تلاشیم با استقرار برخی تجهیزات دیزلی برای این مواقع نیز چاره ای اندیشیده شود تا در مواقع اضطراری ارتباط با این مناطق قطع نشود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تقویت و کیفیت خدمات دهی به گلستانی‌ها نیز گسترش شبکه فیبر نوری از شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال آغاز شده است و با تامین اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریالی می توان شهرهای گلستان را به این شبکه تجهیز نمود.

شهرستان رامیان با ۸۵ هزار نفر جمعیت در شرق گلستان قرار دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار