مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان گفت: تا اول مهرماه سال جاری قبوض کاغذی برق در تمامی شهرستان‎های استان گلستان حذف خواهد شد.

فرایند حذف قبوض کاغذی برق در گلستان کلید خورد

گزارش گلستان ۲۴؛ علی اکبر نصیری پیش از ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان، با اشاره به حذف قبوض کاغذی برق در گلستان اظهار کرد: قبوض کاغذی هزینه‎های بسیاری را برای صنعت برق به همراه داشت و هزینه صدور هر قبض کاغذی و ارسال آن به متقاضیان حدود 600 تومان بود که اجرای طرح «قبض سبز» و حذف قبوض کاغذی برق در راستای دولت الکترونیک اقدام ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه در استان گلستان حدود 730 هزار مشترک برق وجود دارد، تصریح کرد: قبض کاغذی در دو شهرستان گمیشان و مراوه‎تپه به صورت کامل حذف شد و امروز نیز هفت شهرستان دیگر استان گلستان به چرخه حذف قبوض کاغذی برق اضافه شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با بیان اینکه حذف قبوض کاغذی 6 شهرستان استان گلستان در روزهای آینده انجام خواهد شد، بیان کرد: در اول مهرماه اجرای طرح قبوض کاغذی برق با حضور وزیر نیرو در تهران کلید خواهد خورد و همزمان با آن این طرح در سراسر استان گلستان اجرا خواهد شد و قبوض برق در تمامی شهرستان‎های استان الکترونیکی می‎شود.

* تاکنون حدود 95 درصد از شماره موبایل مشترکان برق گلستان دریافت شده است

نصیری با بیان اینکه تاکنون حدود 95 درصد از شماره موبایل مشترکان برق گلستان دریافت شده است، یادآور شد: قبوض برق به صورت پیامک و به شماره موبایلی که از مشترکان برق دریافت شده ارسال خواهد شد.

وی از مشترکان برق خواست تا در اسرع وقت نسبت به اعلام شماره موبایل خود برای ارسال قبض الکترونیکی برق اقدام کنند و متذکر شد: آن دسته از مشترکان برق که هنوز شماره موبایل خود را ثبت نکردند با ارسال عدد دو به سامانه 200001521 شماره تلفن خود را اعلام کنند تا در آینده برای پرداخت قبوض برق خود دچار مشکل نشوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با اشاره به استقبال مطلوب گلستانی‎ها از طرح حذف قبوض کاغذی برق بیان کرد: از روز نخست شهریورماه جاری تاکنون 34 هزار نفر از مشترکان برق گلستان قبض برق خود را به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه «ساپا» پرداخت کردند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار