تحویل کمک نقدی موسسه خیریه بین المللی به اتباع خارجی آسیب پذیر ساکن گلستان، کشف ۸ کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر در گنبد و مراحل پایانی ساخت اولین هتل بندرترکمن از جمله خبرهای کوتاه امروز سه‌شنبه گلستان است.

تحویل کمک خیریه بین‌المللی به اتباع خارجی ساکن گلستان و چند خبر کوتاه

به گزارش گلستان ۲۴؛ با پیگیری اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گلستان، ۵۰ کارت نقدی به ارزش ۳۳ میلیون ریال در هر کارت توسط نمایندگان موسسه خیریه بین المللی ریلیف اینترنشنال بین اتباع آسیب پذیر مقیم گلستان توزیع شد. 

افراد بی سرپناه، بدون سرپرست و نان آور، خانوارهای دارای بیمار خاص و نیاز مبرم به جراحی و درمان فوری از اولویت های شناسایی خانوارهای آسیب پذیر بودند که پس از اولویت بندی با شناسایی افراد واجد شرایط، این کارت در اختیار آنها قرار گرفت.

**

روحی رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در این استان ۶۵۰ دستگاه ناوگان مسافربری سواری پلاک کرایه عمومی در مسیرهای بین شهری فعالیت دارند که به ناوگان تک سوز ۷۵۰ لیتر و ناوگان دوگانه سوز ۴۰۰ لیتر سهمیه ماهانه اختصاص می‌یابد.

**

در اولین پیش رویداد استارت آپ ویکند دانشجویان علوم پزشکی کشور در شاهرود، علیرضا یاسائی، سعید امان زاده، سحر اردلان، مجید بذرافشان، متین کمی و طاها نیک فر از گلستان به عنوان ایده پردازان برتر انتخاب شدند.

**

مدیر پایگاه ملی بافت تاریخی گرگان (استرآباد) گفت: با همکاری سازمان آتش‌نشانی و شهرداری، آثار بافت تاریخی گرگان برای پیشگیری از آتش‌سوزی و مخاطرات آن مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

عالیه ملک شاهکویی اضافه کرد: برای اجرای راهکارهای خدمات‌رسانی و پشتیبانی از گذرها در مواقع آتش‌سوزی، همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری، آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای و سایر دستگاه های مرتبط ضروری است.

**

فرمانده انتظامی گنبد کاووس گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و پلیس امنیت این شهرستان از خودرویی که قصد جابجایی مواد مخدر را داشت ۸ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، کشف و ضبط کردند.

سرهنگ محمودعلی فر افزود: دو متهم این پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

**

رییس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بندرترکمن گفت: اولین هتل شهرستان با مشارکت بخش خصوصی با حجم سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۲۰ نفر به‌زودی افتتاح خواهد شد.

محمد نصیری گفت : این هتل ۳ ستاره با زیربنای ۲ هزار مترمربع در سه‌طبقه ایجادشده است و ۳۰ اتاق و ۷۰ تخت به مجموعه اقامتی شهرستان می‌افزاید.

**

رییس هیات والیبال گلستان از دعوت دختر والیبالیست این استان به سومین اردوی آماده‌سازی این تیم برای مسابقات انتخابی المپیک خبر داد.

عیسی سنگدوینی اظهار داشت: این اردو از ۲۸آذر در کمپ شهید چمران تهران آغاز می‌شود.
وی بیان کرد: مونا آشفته لژیونری والیبال گلستان در کنار ۱۷ والیبالیست دیگر از استان‌های کشور در این اردو حضور دارند.

**

نخستین جشنواره صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس با همکاری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان در سالن ورزشی این دانشگاه افتتاح شد.
دانشجویان رشته صنایع غذایی دانشگاه آزاد گنبدکاووس و شرکت‌های صنایع غذایی منطقه محصولات غذایی صنعتی و سنتی خود را در ۱۵ غرفه این نمایشگاه عرضه کردند.

**

مسوول واحد فضای سبز شهرداری گنبدکاووس  اعلام کرد که امسال ۵۰ هزار اصله نهال از گونه های مختلف به ویژه نارنج و چنار در بوستان‌ها، حاشیه معابر و بولوارهای شهری غرس می‌شود.
کًًًر ضافه کرد که علاوه بر کاشت نهال در پارک‌ها و بوستان‌ها، حاشیه معابر و بلوارهای شهر، در ۲ طرف جاده سلامت در حاشیه رودخانه گرگانرود و حاشیه رودخانه چهل چای نیز نهال کاشته می‌شود.

**

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: تقاضای این باشگاه برای برگزاری دیدار عقب افتاده برابر ذوب‌آهن اصفهان در یک زمین بی‌طرف مورد موافقت فدراسیون قرار نگرفت و این بازی پنجشنبه همین هفته در اصفهان برگزار خواهد شد.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار