فرماندار گرگان از افتتاح و کلنگ‌زنی 411 طرح اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار 561 میلیارد و 639 میلیون تومان خبر داد و گفت: 300 واحد مسکن مهر در دهه فجر افتتاح می‌شود.

300 واحد مسکن مهر گرگان در دهه فجر افتتاح می‌شود/ بهره‌برداری از بزرگترین استخر بدون ستون در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد حمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: 300 واحد مسکن مهر در گرگان با اعتبار 25 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه تصریح کرد: امروزه مردم تبدیل به یک رسانه شدند و رسانه‌ها الان 80 میلیون رقیب دارند که این مسئله از جهاتی تهدید و از طرفی نقطه مثبت است.

فرماندار گرگان افزود: در گرگان برنامه‌های متنوعی برای بزرگداشت دهه فجر در 105 روستا و چهار شهر برگزار می‌شود همچنین 350 برنامه فرهنگی اجتماعی و ورزشی در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

* برنامه‌های امسال دهه فجر در گرگان رنگ و بوی سردار سلیمانی را دارد

حمیدی مهمترین برنامه‌های دهه فجر امسال را استقبال نمادین از ورود تاریخی امام راحل به فرودگاه، عطرافشانی گلزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب در مدارس عنوان کرد و افزود: در تمامی مدارس شهرستان برنامه‌های فرهنگی متنوع داریم.

به گفته وی در مساجد روستاها برنامه‌های مفرح متناسب با دهه فجر برنامه‌ریزی شده است برنامه‌های امسال دهه فجر رنگ و بوی سردار سلیمانی را دارد.

فرماندار گرگان با تاکید بر اینکه قطعا در برنامه‌ها برای مشارکت مردم در انتخابات بهره خواهیم برد، ابراز کرد: زمان تبلیغات بعد از 22 بهمن شروع می‌شود.

حمیدی؛ برنامه‌های مسابقات ورزشی، شب شعر، نمایشگاه کتاب و نشست‌های فرهنگی را از جمله برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد.
وی در خصوص پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در بخش‌های عمرانی و اقتصادی و اشتغالزا گفت: در گرگان 178 طرح عمرانی افتتاح می‌شود و کلنگ‌زنی  با اعتبار 152 میلیارد و 770 میلیون تومان داریم که از این مبلغ 124 میلیارد و 289 میلیون تومان افتتاح می‌شود و 28 میلیارد و 489 پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد.

* یک مانیتورینگ آبرسانی در گرگان برای نخستین بار کشور افتتاح می‌شود/ افتتاح شهر بازی گرگان به عنوان بزرگترین طرح‌ عمرانی با اشتغالزایی 450 نفر

فرماندار گرگان از اجرای خطوط انتقال زون‌ها، تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی روستای کلو و اصفهانکلاته با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون تومان خبر داد.
حمیدی بیان کرد: یک مانیتورینگ آبرسانی در گرگان برای نخستین بار در اولین شهر کشور با اعتبار 2 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.
وی افزود: از دیگر پروژه‌های شاخص عمرانی مجموعه ورزشی آفتاب در دانشگاه منابع طبیعی گرگان با اعتبار 8 میلیارد و 800 میلیون تومان افتتاح می‌شود که بزرگترین استخر بدون ستون خواهد بود.
حمیدی با اشاره به اینکه شهر بازی گرگان با اعتبار 450 میلیارد تومان افتتاح می‌شود، گفت: این پروژه جزو بزرگترین طرح‌های عمرانی با اشتغالزایی 450 نفر است.
به گفته وی؛ 411 طرح و پروژه اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار 561 میلیارد و 639 میلیون تومان با اشتغالزایی یک‌هزار و 218 نفر در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار