در دویست و ششمین جلسه شورای شهر گرگان اتفاق افتاد:

در جلسه شب گذشته شورای شهر گرگان احداث بیمارستان فوق تخصصی 600 تختخوابی مورد بررسی قرار گرفت که مشخص شد عدم امکان انتقال سند 6 دانگ زمین بر اساس قانون به دانشگاه علوم پزشکی مشکل اصلی اجرایی شدن این مصوبه می باشد.

تقدیر از بانوی فوتسالیست در شورای شهر/ مشکل قانونی بر سر راه ساخت بیمارستان/ قول مساعدت مالی به یک شهروند آسیب دیده در آتش سوزی

به گزارش گلستان ۲۴؛ در دویست و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان که با دستور کار بررسی لوایح و نامه های رسیده شامگاه گذشته شنبه 12 بهمن برگزار شد از بانوی فوتسالیست گرگانی تقدیر شد.

خانم رقیه صومعه ملی پوش فوتسالیست گرگانی در مسابقات جوانان زیر 20 سال قرقیزستان موفق به کسب عنوان خانم گل با به ثمر رساندن 19 گل شد، وی همچنین توانست عنوان بهترین بازیکن این دوره از مسابقات را از آن خود کند، اعضای شورای شهر گرگان با دعوت این دختر پرافتخار گلستانی از وی تقدیر کردند.

در ادامه جلسه موضوع تخصیص مکانی برای احداث بیمارستان فوق تخصصی 600 تختخوابی مورد بررسی قرار گرفت که مشخص شد عدم امکان انتقال سند 6 دانگ زمین بر اساس قانون به دانشگاه علوم پزشکی مشکل اصلی اجرایی شدن این مصوبه می باشد.

همچنین در این جلسه، افزایش 20 درصدی تعرفه عوارض صدور پروانه تکمیل بنا و افزایش 20 درصدی تعرفه عوارض توسعه و عمران تصویب شد.

همچنین افزایش 20 درصدی تعرفه عوارض کسب و صنف مورد بررسی قرار گرفت که درباره این مورد یکی از اعضا پیشنهاد کرد در آینده این عوارض باتوجه به تاثیر موقعیت، محل و میزان عوارض کسب شده متفاوت درنظر گرفته شود.

در مورد افزایش 20 درصدی ضریب P به جای افزایش 40 درصدی پیشنهادی شهرداری ، خانم عبدللهی عضو شورای شهر این چنین توضیح داد: به دلیل جلوگیری از کاهش رونق صنعت ساخت و ساز و همچنین برای جلوگیری از افزایش ساخت غیر مجاز و حاشیه نشینی این تصمیم گرفته شده است. درآمد حاصل از تبلیغات سطح شهر و درآمد حاصل از سالن ها نیز به شهرداری استرداد داده شد.

در این جلسه حمید رضا آقامولایی، پیشنهاد داد به دلیل محدودیت فضایی ساختمان شورای شهر برای بالا رفتن کیفیت جلسات و حفظ شئون اصحاب رسانه، محل شورا به عدالت 17 منتقل شود.

در پایان این جلسه یکی از شهروندان که منزلش از آتش سوزی ساختمان 11 واحدی متضرر شده بود تقاضای رسیدگی شورای شهر به این این موضوع را کرد که قول مساعدت بعد از بازبینی محل آتش سوزی توسط رئیس شورای شهر داده شد.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار