فرهنگسرای گلستان برای برگزاری جشنواره فیلم کوتاه و مسابقه عکاسی فراخوان منتشر کرد.

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه و مسابقه عکاسی در فرهنگسرای گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای گلستان، فرهنگسرای گلستان فراخوان جشنواره بزرگ فیلم کوتاه با تلفن همراه با موضوع «بازی های خانگی و بومی شهرهای ایران» را ویژه کودکان و نوجوانان اعلام کرد. با اعلام این فراخوان شهروندان می توانند با ارایه فیلم های کوتاه با تلفن همراه با موضوع بازی های خلاقانه ، خانگی و بومی شهرخود با رعایت شئون اسلامی و معرفی نام و شیوه  بازی ها در خانه در بین اعضای خانواده یا بازی کودکان و نوجوانان در محیط خانه با زمان حداکثر ۳ تا ۵ دقیقه در «جشنواره بزرگ فیلم کوتاه بازی خانگی و بومی شهرهای ایران» شر کت کنند.

علاقمندان برای شرکت در جشنواره «فیلم های کوتاه بازی خانگی و بومی شهرهای ایران» تا ۳۱ فروردین مهلت دارند آثار خود را به نشانی پست الکترونیک  golestan.farhangsara۸@gmail.com  یا شماره واتس آپ ۰۹۰۲۵۸۰۰۳۸۸ ارسال کنند.

به ۱۰ فیلم کوتاه برتر پس از داوری محتوای بازی ها و نکات مطر ح شده توسط داوران منتخب جوایز نفیس اهدا می شود.

همچنین مسابقه «با هم در کنار هم عکاسی کنیم» با هدف بهره مندی از هنر عکاسی در ایجاد نشاط و سرگرمی و انتقال پیام فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان به همت فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.

شهروندان برای شرکت در مسابقه «باهم در کنارهم عکاسی کنیم» تا ۳۱ فروردین مهلت دارند حداکثر سه عکس با تلفن همراه خود با موضوع آشپزی، پاکیزگی خانه، بهداشت فردی، راه های کاهش زباله در خانه و باغبانی با رعایت شئونات اسلامی ارسال کنند.

علاقمندان برای شرکت در مسابقه می توانند آثار خود را به نشانی پست الکترونیک  golestan.farhangsara۸@gmail.com  یا شماره واتس آپ ۰۹۰۲۵۸۰۰۳۸۸ ارسال کنند.

به ۱۰ نفر برگزیده مسابقه پس از داوری عکس ها توسط داوران منتخب جوایز نفیس اهدا می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار