فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوای گلستان گفت: حرکت سپاه در مسیر پیشرفت و پیشبرد انقلاب اسلامی بر اساس شناخت عمیق و آگاهانه از فرصت‌ها و تهدیدها بوده و در این مسیر ثابت قدم است.

کارنامه سپاه در تمامی عرصه‌ها درخشان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ تسنیم در گرگان، سرهنگ پاسدار عبدالله عین‌علی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: سپاه نهادی برخواسته از بطن مردم، با مردم و برای مردم و مولود انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به نقش سپاه و بسیج در پیشرفت و آبادانی کشور در حوزه‌های مختلف گفت: به تأیید امام خامنه‌ای، کارنامه چهاردهه گذشته سپاه در تمامی عرصه‌ها درخشان است و هرجایی که نیاز به حفاظت و حراست از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بود، سپاه حضوری فعالانه داشته است.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوای استان افزود: هشت توصیه حکیمانه رهبر معظم انقلاب برای استمرار حرکت رو به پیشرفت پاسداران انقلاب اسلامی، سرلوحه و چراغ راه سپاه قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: سپاه با بهره‌گیری از تدابیر فرمانده معظم کل قوا آماده فداکاری و خدمت در عرصه‌های گوناگون مورد نیاز انقلاب و نظام اسلامی است.

عین‌علی تصریح کرد: حرکت سپاه در مسیر پیشرفت و پیشبرد انقلاب اسلامی بر اساس شناخت عمیق و آگاهانه از فرصت‌ها و تهدیدها بوده و در این مسیر ثابت قدم است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار