فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان خودروهای شاسی بلند و کشف 2 خودرو به ارزش 20 میلیارد ریال خبر داد.

انهدام باند سارقان خودروهای شاسی بلند در گلستان/ تحویل خودروهای میلیاردی به مالکان

به گزارش گلستان ۲۴؛ سرهنگ "سعید دادگر" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، اظهار داشت : به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110، مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو شاسی بلند در سطح استان گلستان، بلافاصله مراتب در دستور کار پلیس آگاهی استان و انتظامی گالیکش قرار گفت.

وی افزود: با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ماموران، سرانجام خودرو طی عملیاتی موفقیت آمیز در استان خراسان رضوی کشف و تحویل مال باخته شد.

سرهنگ دادگر تصریح کرد: چند روز بعد نیز یک فقره سرقت خودرو شاسی بلند به شیوه مشابه توسط مرکز فوریت های پلیسی استان اعلام شد که مراتب در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: با اقدامات بی وقفه ماموران، این خودرو نیز در استان سیستان و بلوچستان کشف و به صاحبش تحویل داده شد.

سرهنگ دادگر با اشاره به اینکه سردسته این باند سابقه سرقت مسلحانه، شرارت و آدم ربایی نیز در پرونده دارد، گفت: در این عملیات ها، ماموران موفق شدند 2 نفر از اعضای باند خانوادگی سارقان خودروهای شاسی بلند را که سابقه سرقت در گلستان، یزد و سیستان و بلوجستان داشتند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کنند.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به 2 فقره سرقت خودرو که برابر اعلام کارشناسان ارزش آنها 20 میلیارد ریال برآورده شده است، خاطرنشان کرد: متهمان با پرسه زنی در سطح جاده ها، طعمه های خود را که افراد سالخورده بودند، شناسایی و در فرصتی مناسب خودرو آنان را متوقف و سرقت می کردند.

فرمانده انتظامی گلستان در پایان با اشاره به برخورد قاطع و قانونی پلیس با مخلان امنیت، افزود: با توجه به افزایش قیمت خودرو، شهروندان نکات ایمنی و پیشگیرانه را رعایت کرده و خودرو خود را به وسایل حفاظتی همچون قفل فرمان مجهز کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار