گوهری راد آخرین وضعیت توزیع سیمکارت رایگان دانش آموزی ویژه شبکه اجتماعی شاد در استان گلستان را تشریح کرد.

​آخرین وضعیت توزیع سیمکارت دانش آموزی ویژه شاد در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «احسان گوهری راد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ۱۵ شهریورماه جاری مدارس در استان گلستان با موفقیت بازگشایی شد و یک هفته از زمان بازگشایی مدارس می گذرد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: خوشبختانه تاکنون مورد خاصی در مدارس استان گلستان گزارش نشده است و دانش آموزان به صورت مستمر در مدارس حضور دارند و بخشی دیگر از دانش آموزان نیز که به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری به مدارس را نداشتند آموزش را از طریق سامانه شاد و رادیو و تلویزیون فرا می گیرند.

 

وی تصریح کرد: معلمان سعی خواهند کرد مباحث اصلی و مهم درسی را در زمان حضور دانش آموزان مطرح کنند و مابقی مطالب را از طریق برنامه شاد در اختیار دانش آموزان قرار می دهند.

 

گوهری راد افزود: مدارس استان گلستان به صورت روزانه ضدعفونی و گندزدایی می شود و مواد ضدعفونی کننده برای استفاده دانش آموزان نیز به میزان کافی وجود دارد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه شیوه نامه های بهداشتی در سطح مدارس رعایت می شود، گفت: اعتماد مردم به آموزش و پرورش جای قدردانی دارد.

 

وی با اشاره به آخرین وضعیت توزیع سیمکارت رایگان دانش آموزی برای بهره مندی از شبکه اجتماعی شاد، افزود: توافق نامه این مهم در وزارت آموزش و پرورش و وزارت فناوری و اطلاعات انجام شده و هنوز هیچ سیمکارتی به استان ها تحویل داده نشده است.

 

گوهری راد تأکید کرد: امروز نشستی با مدیرکل مخابرات استان گلستان داریم و در خصوص توزیع سیمکارت رایگان دانش آموزی گفتگو خواهیم کرد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: با سیمکارت دانش آموزی آموزش و پرورش استفاده از بستر شبکه شاد رایگان خواهد بود و دانش آموز با استفاده از آن سیمکارت اجازه برقراری تماس های دیگر و یا حضور در سایر سایت ها را ندارند.

 

*عضویت ۲۳۰۰ نفر از مدیران مدارس گلستان در شبکه شاد

وی یادآور شد: حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از مدیران مدارس در گلستان عضو شبکه شاد هستند و در هفته چند بار از طریق این شبکه با آنها ارتباط زنده و مستقیم داریم، از طرفی ارتباط با وزارت آموزش و پرورش و کل مناطق استان ها از طریق این شبکه برقرار است.

 

گوهری راد از آن دسته از خانواده ها و یا دانش آموزانی که برای چگونگی حضور در شبکه شاد و کار با این نرم افزار با مشکل مواجه هستند، خواست با مراجعه به مدرسه مربوطه و یا اداره آموزش و پرورش برای رفع مشکل خود اقدام کنند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان بیان کرد: والدین می توانند سؤالات خود در خصوص بازگشایی مدارس را از طریق شماره تلفن 01759771 مطرح کنند.

 

وی افزود: بنده نگرانی والدین در خصوص بازگشایی مدارس را کاملاً درک می کنم چرا که سلامت دانش آموزان قابل اهمیت است و ما نیز تمام توان خود را برای رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس به کار می گیریم.

 

گوهری راد با بیان اینکه ما شبکه اجتماعی شاد را به عنوان آموزش مکمل می شناسیم، خاطرنشان کرد: در سال گذشته که آموزش حضوری وجود نداشت شبکه شاد و صدا و سیما نقش آموزش اصلی دانش آموزان را ایفا می کردند اما امسال که کلاس حضوری برقرار شده شاد، صدا و سیما و بسته های کمک آموزشی مکمل محسوب می شوند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ابراز داشت: در صورتی که خانواده ای نتوانست شرایط لازم را برای حضور فرزندش در مدرسه فراهم کند نگران نباشد و می تواند آموزش ها را از طریق آموزش حضوری در مدرسه و یا از طریق رادیو و تلویزیون پیگیری کند و اگر دانش آموزی به این امکانات هم دسترسی نداشت بسته های آموزشی را در اختیار وی قرار می دهیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار