به همت جوان بسیجی گلستانی؛

طراح نرم افزار با ماسک گفت: قرار است در بسته های 50 تایی و از قرار هر ماسک با قیمت 1350 تومان ماسک ها را ارائه دهیم و در حال حاضر نیز هر فردی می تواند نرم افزار را از بسترهای مختلف تهیه کند چرا که قابلیت استفاده شبانه روز برای همه گوشی ها را دارد.

توزیع ماسک سه لایه ارزان در نرم افزار«باماسک»/ تولید نرم افزار توزیع ماسک توسط جوان گلستانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ احسان پهلوانی در گفت و گو با گلستان ما اظهارکرد: در این نرم افزار ماسک تولید شده بسیج اصناف که سه لایه و مورد تایید نهادهای پزشکی است را با قیمت مصوب به دست مصرف کننده می رسانیم.

طراح نرم افزار با ماسک خاطرنشان کرد: قرار است در بسته های 50 تایی و از قرار هر ماسک با قیمت 1350 تومان ماسک ها را ارائه دهیم و در حال حاضر نیز هر فردی می تواند نرم افزار را از بسترهای مختلف تهیه کند چرا که قابلیت استفاده شبانه روز برای همه گوشی ها را دارد.

وی افزود: پس از ثبت تلفن همراه افراد در نرم افزار با آن ها ارتباط برقرار می شود و محصول به صورت رایگان برای افراد ارسال می شود و مبلغ نیز درب منزل از آن ها دریافت می شود.

پهلوانی با بیان اینکه در حال حاضر محدودیتی برای خرید وجود ندارد اما قرار است محدودیتی گذاشته شود تا مشکلی پیش نیاید، عنوان کرد: در ادامه تصمیم داریم با حمایت بسیج اصناف نیز تولیدات اسلامی محور از قبیل پوشاک و لواز التحریر را از طریق این اپلیکشن ارائه کنیم.

طراح این نرم افزار متذکرشد: قرار است در این بستر تولید کنندگان را به فروشگاه داران معرفی کنیم که تمام نقاط کشور بتوانند از این مزیت استفاده کنند.

وی گفت: تولیدکنندگان این نرم افزار نیز بچه های بومی استان هستند و به صورت دو تا سه نفر این کار را انجام دادیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار