فرماندار گنبدکاووس خبر داد

کریمی گفت:طبق تفاهم نامه وزیر بهداشت با قرارگاه خاتم الانبیاء ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در گنبدکاووس در دستور کار قرار دارد.

ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در گنبدکاووس/ روند شیوع کرونا در گنبدکاووس کاهشی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «عبدالقدیر کریمی» صبح امروز (سه شنبه ۸ مهر) در ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا که با حضور وزیر بهداشت در حال برگزاری است، اظهار کرد: روند شیوع کرونا در گنبدکاووس کاهشی است و 62 بیمار در بیمارستان های گنبدکاووس بستری هستند که 45 درصد از شهرستان گنبدکاووس و مابقی از دیگر شهرستان های اطراف است.

 

فرماندار گنبدکاووس ادامه داد: در هفت بیمارستان ارائه خدمات به بیماران کرونایی انجام می شود و دو بیمارستان تامین اجتماعی و پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله وسلم) از بیمارستان های اصلی ارائه خدمات به کرونا در این شهرستان به شمار می رود.

 

وی تصریح کرد: از عید قربان دغدغه های زیادی برای رعایت پروتکل های بهداشتی وجود داشت و خوشبختانه با همراهی علما و مردم مشکل خاصی در استان ایجاد نشد و همچنین روند بستری بیماران کرونا در ماه محرم نیز کاهشی بود.

 

کریمی اضافه کرد: برگزاری جلسات متعدد ستاد کرونای استان و مراقبت ستاد استانی از ستادهای شهرستانی باعث شد که شهرستان ها مصوبات این ستاد را جدی تر انجام دهند.

 

فرماندار گنبدکاووس به پایش ادارات در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و خودمراقبتی کارکنان اشاره کرد و گفت: این مهم باعث شد تا بتوانیم آسیب شناسی در دستگاه های اجرایی داشته باشیم و بتوانیم مراقبت های خود را در بخش های مختلف افزایش دهیم.

 


وی با بیان اینکه «خوجم بردی چرکزی» طی هفته های گذشته به عنوان مدافع سلامت گنبدکاووس به شهادت رسید، افزود: هرچقدر بتوانیم  به رعایت دستورالعمل ها و انجام مصوبات ستاد کرونا عمل خواهیم کرد تا زحمات کادر درمانی و وزارت بهداشت بیشتر نشود.

 


کریمی خاطرنشان کرد: طبق تفاهم نامه وزیر بهداشت با قرارگاه خاتم الانبیاء ساخت بیمارستان 400 تخت خوابی در گنبدکاووس در دستور کار است و امیدواریم با عنایت ویژه وزیر بهداشت ساخت این بیمارستان در دستور کار قرار گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار