تولد نوزاد عجول گمیشانی در آمبولانس، درگذشت نخستین امام جمعه گنبدکاووس، اطلاعیه باشگاه شهرداری گنبد برای جذب بازیکن والیبال در رده نوجوانان و جوانان و کاهش آمار مبتلایان به کرونا در مراوه‌تپه از جمله اخبار کوتاه روز یکشنبه گلستان است.

تولد نوزاد عجول گمیشانی در آمبولانس و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسین عمادی نخستین امام جمعه شهرستان گنبدکاووس که سهم بزرگی در حرکت نهضت انقلاب اسلامی در این شهرستان مرزی داشت، بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

وی که متولد ۱۳۲۶ محله چهار مردان قم بود درسال ۱۳۵۹ از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به امامت جمعه گنبدکاووس منصوب شد و ۱۱ سال در این سمت فعالیت داشت.

**

رییس اورژانس ۱۱۵ گلستان گفت: نوزاد عجول گمیشانی که برای تولد در آخرین تاریخ رُند قرن چهاردهم شمسی لحظه‌شماری می کرد، قبل از رسیدن به بیمارستان در آمبولانس متولد شد.

محمد جواد مقسمی اظهار داشت :پرسنل پایگاه فوریت های پزشکی گرگان صبح امروز برای امداد رسانی به زن باردار ۲۸ ساله به گمیشان اعزام شدند اما نوزاد در مسیر انتقال به مرکز درمانی به دنیا آمد.

**

حسین ثابتی سرپرست امور منابع آب گنبدکاووس از آغاز عملیات لایروبی و ساماندهی پنج کیلومتر از رودخانه قره‌چای شاخه بایرام‌شالی در این شهرستان برای هدایت آب و جلوگیری از سیلاب‌های فصلی با هزینه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

**

جمعی از ائمه جمعه گلستان با صدور اطلاعیه‌ جداگانه‌ای ترور محسن فخری‌زاده شهید صنعت دفاعی کشور را محکوم کردند.

ائمه جمعه شهر دلند، آزادشهر، بندرگز، گنبدکاووس و بندرترکمن در این اطلاعیه ها با تاکید بر ضرورت ادامه مسیر این شهید، این ترور را نشانه ترس دشمنان از پیشرفت سریع ایران در برنامه های دفاعی دانسته و آن را محکوم کردند.

همچنین امانقلیچ شادمهر نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی در پیامی ترور محسن فخری‌زاده دانشمند صنعت دفاعی کشور را محکوم کرد و انجام این اقدام مذبوحانه و کوردلانه دشمنان انقلاب را ناشی از ترس و هراس آنها از پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی دانست.

**

باشگاه فرهنگی ورزشی شهردار گنبدکاووس از نوجوانان و جوانان علاقمند به رشته والیبال برای عضویت در تیم‌های پایه این باشگاه دعوت کرد.

**

امانگلدی ضمیر فرماندار مراوه‌تپه از روند نزولی مبتلایان با کرونا در این شهرستان مرزی با جمعیت ۶۷ هزار نفری خبر داد و گفت: تعداد بیماران مبتلا یا مشکوک به این بیماری که هم اکنون در مراکز درمانی بستری هستند، از ۳۵ نفر در ۱۰ روز گذشته به ۱۴ نفر در روز جاری کاهش یافته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار