نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه آزمایشگاه مرکزی شهرستان کلاله نیازمند اعتبار یک میلیارد تومانی است.

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از کلاله، رضا آریان‌پور صبح امروز در بازدید از پروژه ساخت آزمایشگاه مرکزی شهرستان کلاله که به همراه فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان صورت گرفت با اشاره به اینکه شرق استان گلستان به نسبت در حوزه بهداشت و درمان مظلوم واقع شده و نیاز است توجه بیشتری در این حوزه به منطقه محروم شرق استان شود.

وی با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه نمی‌توان تنها امیدوار به بودجه‌ها و اعتبارات دولتی باشیم، افزود: باید از ظرفیت خیرین و نیکوکاران شهرستان و منطقه شرق استان گلستان برای تجهیز و محوطه‌سازی نهایی پروژه بهره ببریم.

نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر این پروژه نیازمند اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم را از دانشگاه علوم پزشکی برای راه‌اندازی و افتتاح هر چه زودتر این پروژه خواهم کرد.

آریان‌پور با بیان اینکه براساس اطلاعاتی که فرمانداری ثبت کرده است این پروژه در شهریور ماه سال ۱۳۹۷ کلنگ‌زنی شده است، گفت: پروژه آزمایشگاه مرکزی شهرستان کلاله در ۴۵۰ مترمربع طراحی شده است که تاکنون نیز مبلغی بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان بابت اجرای پروژه هزینه شده است.

وی همچنین بخش‌های مدنظر قرار گرفته شده برای این آزمایشگاه را متعدد و مجهز دانست و گفت: بخش‌های اعتیاد با نمونه‌گیری خانم و آقا، انگل‌شناسی، سل، میکروب شناسی، هماتولوژی و ... از جمله بخش‌های این آزمایشگاه بزرگ و مجهز خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار