مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان از مساعدت مالی به خانواده های پرنوزاد خبرداد و گفت: تاکنون ۱۳ خانواده پر نوزاد در گلستان شناسایی شده است.

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، عیسی بابایی شامگاه چهارشنبه در گفتگوی خبری اظهار کرد: به خانواده‌های پر نوزاد در صورت نداشتن مسکن، مبلغ ۸۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض و ۳۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای احداث یا خرید مسکن پرداخت می‌شود.

وی افزود: اگر سرپرست خانواده دارای شغلی نباشد هم مبلغ ۵۰ میلیون تومان، هفت ساله و با سود چهار درصد در نظر گرفته شده است.

طبق گفته مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان در صورتی که خانواده نیازمند باشد به مدت ۶ الی یک سال از محل تبصره ۱۴ تحت حمایت کمیته امداد قرار خواهد گرفت و از خدمات این نهاد بهره مند خواهد شد.

بابایی گفت: تاکنون ۱۳ خانواده پر نوزاد در استان شناسایی شده و ۱۲۵ میلیون تومان به این خانواده‌ها کمک شده است و همچنین مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در قالب احداث یا کمک هزینه خرید مسکن به آنها مساعدت مالی شده است.

وی ادامه داد: خانواده‌هایی که در سال جاری و در سال‌های آتی صاحب سه قلو یا بیشتر شده می توانند به کمیته امداد مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار