از سیاهی نقشه گلستان در کرونا تا استقرار دستگاه آنژیو گرافی در بیمارستان کردکوی از جمله اخبار مهم یکشنبه 29 فروردین ماه بود.

از سیاهی نقشه گلستان در کرونا تا استقرار دستگاه آنژیو گرافی در بیمارستان کردکوی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری گلستان ما، رژه خودرویی گرامیداشت روز ارتش صبح امروز در تیپ ۲۳۰ گرگان برگزار شد.

***سخنگوی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان گفت: حدود ۷۰ درصد ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراهای اسلامی در استان جوانان هستند.

*** رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از تداوم وضعیت قرمز کرونا در گلستان خبرداد و گفت: کم توجهی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و دورهمی ها آمار افراد بستری را افزایش داده است.

***استاندار گلستان گفت: وضعیت در گنبدکاووس نسبت به دو روز گذشته کمی بهتر شده اما وضعیت در غرب استان به خصوص بندرگز نزدیک به فاجعه است.

***فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: همبستگی و وحدت سپاه و ارتش توانست نقشه‌های دشمنان را خنثی کند.

***دستگاه آنژیوگرافی که برای بیمارستان امیرالمومنین (ع) کردکوی که بیمارستان تخصصی قلب در گلستان به شمار می‌رود، خریداری شده بود به علت مشکلات گمرکی چندماهی دچار مشکل شد تا اینکه با پیگیری قضایی این مشکل برطرف و این دستگاه وارد استان شد.

*** بر اساس اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در جلسه امروز ستاد استانی مقابله با کرونا، ۱۳ هزار واکسن جدید به استان گلستان وارد شده است.

*** فرماندار گنبدکاووس با اشاره به اینکه به مدت یک هفته با تذکر به معدود صنوف متخلف مماشات صورت گرفته است، گفت: دیگر مماشات کافی است و قطعا واحدهای صنفی متخلف پلمب خواهند شد.

*** مدیر کل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: ستاد ملی تالاب ها اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومانی علاج بخشی خلیج گرگان را مصوب کرده و وزارت خانه ها باید این موضوع را در پروژه های خود تعریف کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار