معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه پیام نور از میزبانی گلستان در جشنواره بین المللی حرکت ویژه دانشجویان پیام نور خبر داد.

 جشنواره بین‌المللی اختراعات دانشجویان در استان گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از  گرگان ، محمد هادی امین ناجی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره بین‌المللی حرکت اظهار داشت: جشنواره حرکت ویژه دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.

وی گفت: جشنواره حرکت امسال به صورت بین المللی و با حضور دانشجویانی از مراکز بین الملل این دانشگاه ازسایر کشورها برگزار خواهد شد.

به گفته معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور سوم خرداد ماه امسال همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر دبیرخانه این جشنواره در استان گلستان افتتاح می‌شود.

ناجی ضمن قدردانی از تلاش مسئولان دانشگاه پیام نور گلستان اضافه کرد: مقدمات لازم برای برگزاری این جشنواره در استان گلستان فراهم شده و امیدواریم شاهد برگزاری یک جشنواره فاخر در این استان باشیم.

وی بیان داشت: دانشجویان علاقه‌مند تا پایان شهریور ماه فرصت خواهند داشت تا آثار خود را در زمینه اختراعات، نوآوری‌ها، کتب، نشریات، محتواهای دیجیتالی، فعالیت‌های خلاقانه، کارآفرینی و انجمن‌های علمی برتر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

ناجی خاطرنشان کرد: جشنواره حرکت با محوریت دستاوردها و توانمندی‌های فردی و جمعی دانشجویان  دانشگاه پیام نور همه ساله در قالب انجمن‌های علمی در این دانشگاه  برگزار می‌شود و نفرات برتر به جشنواره وزارت علوم راه پیدا می‌کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار