رییس هیات بوکس گلستان از مشارکت ۱۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی برای راه‌اندازی و ایجاد سالن‌های تخصصی این رشته در علی‌آبادکتول و گرگان خبر داد و گفت که تکمیل این اماکن موجب رونق بیشتر این رشته در استان و رسیدن به افتخارات فراوان می‌شود.

بخش خصوصی ۱۰ میلیارد ریال برای رونق بوکس گلستان سرمایه‌گذاری کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی بیانی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: علاوه بر بهره‌مندی ورزشکاران از فضای ورزشی مشترک دولتی در شهرهای مختلف، طی سال های اخیر حدود ۹۰۰ متر به فضای تخصصی بوکس در قالب باشگاه های خصوصی افزوده شده است.

به گفته وی بخش خصوصی در سال های اخیر ۴۰۰ متر سالن بوکس در علی آباد و ۵۰۰ متر در گرگان دایر کرده و در این باشگاه ها برای حداقل ۹ مربی شغل ثابت ایجاد شده است.

 وی از اعلام آمادگی این هیات برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در رشته بوکس خبر داد و گفت : محدودیتی در حمایت از بخش خصوصی وجود ندارد و امیدواریم حضور سرمایه گذاران علاقه‌مند منجر به رفع محرومیت های این رشته و آسودگی خاطر ورزشکاران برای پیگیری تمرینات حرفه ای و تخصصی شود.

رییس هیات بوکس گلستان همچنین به برنامه های فرهنگی این هیات اشاره کرد و گفت : با کمک مربیان، ورزشکاران ، پیشکسوتان و خیران بوکس استان در یکسال اخیر یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال بسته معیشتی ، غذای مهربانی ، لباس، ماسک و مواد ضد عفونی کننده بین نیازمندان توزیع شد.

بیانی گفت: در حال حاضر افزون بر هزار ورزشکار در رده های سنی مختلف در گرگان، گنبدکاووس، کلاله، آزادشهر، علی آبادکتول، رامیان، گالیکش، بندرترکمن، بندرگز، گمیشان، کردکوی و جلین مشغول تمرین در رشته بوکس هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار