از کشف 6000تن گندم احتکاری تا برگزاری نشست های روشنگری انتخابات از جمله اخبار مهم چهارشنبه دوازدهم خرداد ماه در گلستان بود.

از کشف 6000تن گندم احتکاری تا برگزاری نشست های روشنگری انتخابات

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، با اینکه میزان خرید تضمینی گندم نسبت به سال‌های گذشته به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته اما کشاورزان امسال هم برای دریافت مطالبات‌شان با مشکل روبه‌رو هستند

بلبلی از کاهش دمای هوا در گلستان خبر داد و گفت: دمای هوای گلستان در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری خنک تر می شود.

کاظمی از آماده سازی یک هزار و ۷۸۵ شعبه اخذ رأی در گلستان خبر داد و گفت: در این دوره از انتخابات تعداد شعب اخذ رأی در استان با افزایش هشت درصدی همراه است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه افزایش مبلغ یارانه یک تصمیم ملی است، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی افزایش یارانه برای سال جدید امکان‎پذیر نیست.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت که حضرت امام خمینی (ره) با رهبری نهضت انقلاب، استقلال، خودباوری و خوداتکایی را نزد ملت ایران زنده کرد که این ویژگی منحصر بفرد، الگویی برای تداوم پیشرفت همه جانبه ایران در برابر توطئه دشمنان است.

استاندار گلستان با اشاره به اهتمام جدی دولت برای رشد و توسعه این استان گفت که بودجه عمرانی امسال گلستان با رشد ۶۰ درصدی در مقایسه با سال قبل از ۱۲ به ۲۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

مشکلات ناشی از بروز خشکسالی جوامع مسکونی محدوده پیرامونی سد وشمگیر در شمال گلستان امروز چهارشنبه با حضور استاندار و نمایندگان مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور از اجرای طرح حقوق یار انقلابی در چهار هزار حوزه مقاومت بسیج کشور تا پایان امسال خبر داد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: سوگواره شهادت امام صادق (ع)، مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) و سالروز قیام پانزدهم خرداد، در ۲۷ بقعه گلستان برگزار می شود.

کتاب «هوش نگرشی» اثر مشترک «حامد جنتی» نویسنده گرگانی و «جواد فقیهی پور» منتشر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف ۶ هزار و ۲۰۵ تن گندم احتکاری در گنبدکاووس خبرداد.

نشست ها روشنگیر ییرامون انتخابات روز انه در استان در حال برگزاری است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار