از معرفی رئیس کل دادگستری جدید استان تا تنش آبی در ۱۷۰ روستای گلستان از جمله اخبار مهم شنبه دوم مردادماه در گلستان بود.

از معرفی رئیس کل دادگستری جدید استان تا تنش آبی در ۱۷۰ روستای گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، استاندار گلستان از شناسایی 70 روستای بدون آب در این استان خبر داد و گفت: 170 روستای استان گلستان در تنش آبی قرار دارند.

***آئین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری گلستان ظهر شنبه با حضور محمد مصدق، معاون اول قوه قضائیه، هادی حق شناس استاندار گلستان و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

در این جلسه حیدر آسیابی به عنوان رئیس کل دادگستری گلستان معارفه و از زحمات ۶ ساله هادی هاشمیان رئیس کل پیشین قدردانی شد.

 

*** رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از روند افزایشی شیوع کرونا در استان خبرداد و گفت: ادامه این روند سبب فاجعه در گلستان خواهد شد.

*** معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از تشکیل پرونده تخلف ۷۲ میلیارد ریالی برای یک واحد کشتارگاه طیور در استان خبرداد.

*** مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان گفت که از ابتدای سال جاری تا کنون‌ ۶ هزار و ۸۹۳ نفر در این استان با شرکت در کارگاه‌ها و کلاس‌های مهارت آموزی مراکز دولتی و خصوصی موفق به فراگیری مهارت شدند.

*** سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گنبدکاووس در شرق استان گلستان اظهارداشت که برخی اقلام و تجهیزات آموزشی این مرکز بویژه در رشته‌های تعمیرکار خودرو و موتورسیکلت، تاسیسات حرارتی و برودتی، جوشکاری و برق صنعتی نیازمند نوسازی است که تحقق آن به ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

***منتخب شورای اسلامی شهر گرگان گفت: تله کابین گرگان در دو مرحله تأییدیه شورای عالی معماری و شهرسازی را دریافت کرده و مخالفان پروژه باید به نظرات کارشناسی دستگاه‌های متولی احترام بگذارند.

***فرماندار ویژه گنبدکاووس از ممنوعیت فعالیت گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار این شهرستان به دلیل وضعیت حاد شیوع کرونا از امروز شنبه ۲ مرداد تا پایان هفته جاری خبر داد و تاکید کرد که واحدهای صنفی متخلف حتی گروه شغلی یک که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، بدون اغماض پلمب می‌شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار